Dnes má svátek Zdeněk :-)

23.1.2010 - sobota

Dnes má svátek náš kamarád Zdeněk, a tak jsme byli pozváni na mejdan.
Večer jsme předali děti babičce a jeli se rozptýlit do společnosti ;-)
Celý týden jsem za pomoci modafenu  bojovala s nějakou chorobou, během 4dní se to taknějak stabilizovalo- jen jsem přišla o hlas :-( Chraptím a skřehotám, ale léčba klidem tady nějak nepřipadá do úvahy. Léčím to po večerech svařákem. Hlas se zatím v plné síle nedostavil, zpívat u kytary mi moc nešlo....


Zdeněk miluje zabíjačky a vepřové v jakékoli podobě, a tak mu rodina vyrobila dort s obrovským marcipánovým vepřem.


Jinak se jedlo uzené a guláš a taky chleba ;-)



Venku pěkně mrzlo. Po desáté večer byla už zábava pěkně rozjetá. a tak některé účastníky nenapadlo nic lepšího, než se jít vyválet do sněhu - po vzoru Finů a jejich pověstných saun ... Hrálo se, zpívalo a samozřejmě povídalo o všem možném.
Mám ráda posezení s přáteli, jen mě mrzí, že mnozí podléhají  nedostatku času a stačí jim ku spokojenosti občasné psaní mailů či SMS. Já občas ráda se vším "seknu" a jdu se bavit, dobiju tím baterky a dál pak funguju.
Domů jsme odcházeli hodinu před půlnocí, abychom z venkova dojeli domů včas, protože na neděli jsme měli  naplánovanou velkolepou akci ;-)

Zdeňkům všechno nej... a na zdraví!! :-)

4 komentáře:

Andrea řekl(a)...

No máš na o obrý áhled..posezení u kytary bych dala hned..jen jsem se jaksi ve vé dospělé době minula s kamarády, co by je kojila country jako mě:-(

Lucka řekl(a)...

takove "lidove" akce mam moc rada :)
preju,at se hlas brzo vrati!!!

Gabro řekl(a)...

Chválím fotky! Zvláště tu první - originální!!! :-)

Jitka Neradová řekl(a)...

Pěkný mejdan, tak to má být. Já bych vynechala jen válení ve sněhu, radši bych se povalovala někde v písku na pláži:-)