PF od MPSV

1.1. 2010

Včera mi volala přítelkyně Lenka a radostným hlasem mi sdělila, že si dala předsevzetí do nového roku: že mě bude zásobovat jen pozitivními zprávami... vydrželo jí to ovšem pouze pár hodin, než zavolala podruhé, aby se mě optala, jestli už jsem viděla ty úpravy  výše příspěvků pro ZTP občany, jaké MPSV publikuje na svých www.
Od dnešního dne jsou totiž  o 20-50% sníženy příspěvky, které byly poskytovány na benzin lidem, jejichž zdravotní stav je natolik závažný, že vyžaduje individuální přepravu.
Celý dokument k vidění ZDE: 

Je s podivem, že stát vždycky začne šetřit na těch, kteří jsou znevýhodněni tím, že díky svému handicapu většinou nedosáhnou na pracovní místa s nadstandardními platy...
Zajímavé ve srovnání třeba s náhradami jízdného pro poslance... tam se s procenty snižování zachází mnohem opatrněji...
No nic, to jen abyste -vy potřební- nebyli překvapeni, až si půjdete o příspěvek zažádat...ono se o tom veřejně nikde moc nemluvilo-alespoň já jsem to tedy nezaznamenala.

Jako ilustrační foto vkládám přepravu Majdy v našem starém dobrém Fiatu -Dobló.


Nájezdová rampa je úžasná, lehká, protiskluzová (švédská :-) , snadno obsluhovatelná :-) a je z firmy API  - a moc mi pomohla zejména v době těhotenství s Martinkou- to bych  ližiny asi nezvládla- ani fyzicky, ani psychicky ;-)



5 komentářů:

K. řekl(a)...

Tak to nejsou dobre zpravy... Preju, at kamaradka Lenka dal uz sve predsevzeti dodrzuje:-)))

Jitka Neradová řekl(a)...

Náhrady jízdného pro poslance mě vždycky rozpálí do ruda. Nikdy jsem jejich systém nepochopila, na auto, na řidiče, na MHD, na letadlo...škoda mluvit. Veřejně to neproběhlo a i kdyby, oni by u sebe stejně nezačali. Snad po volbách...? Ale to je za dlouho, mrzí mě špatné zprávy na začátku roku, boj začíná nanovo,je po svátcích:-(

Katka s Nancy řekl(a)...

No, to jsou zpravy hned prvni den v roce :-(((

To nam pani politikove pridali. Ted budeme mit o 20 euro vetsi Kindergeld :-) Takze uz nebudu muset doplacet na skolku "z naseho" a jeste mi 15 zustane :-)))

Andrea řekl(a)...

Jitko, po volbách? obávám se, že nic takového se nestane:-(((

Anonymní řekl(a)...

Já jsem tuto špatnou zprávu zaslechla :-( To je teda dárek do nového roku !!! My z toho vidíme rudě,ale ti,kteří to navrhli a schválili se ani nezačervenají a smějí se nám do obličeje.To jsme se dočkali....

ivy