Silvestrovské útržky

1.1.2010

Tak nám začal nový rok. Doba velkých předsevzetí, velkých očekávání a taky bilancování... 
Já jsem ve foťáku našla ještě pár fotek ze dne včerejšího, tak tento příspěvek bude takovým malým ohlédnutím ;-)

Děti se od rána těšily, že nebudou muset jít spát a že budou moci konzumovat nezdravé potraviny v neomezeném množství.
My dospělí jsme měli poslední den na dohonění všelijakých restů- abychom si je s sebou netáhli do roku nového- abychom "jako" začínali s (relativně) čistým štítem. ;-)

Pan Wlk se rozhodl zavěsit krásnou keramickou rybu (kterou nám minulý týden věnovala Ivy). Nejdřív se nevědělo KAM, pak zase JAK :-) ... nakonec zkoušel vázat dračí smyčku, ale s rukama nad hlavou to nešlo úplně nejlíp ;-)
Zkrátka tady máte možnost Wlka viděti při jeho posledním rybolovu 2009:



On se mi zase pomstil tím, že ani poslední den v roce nedám pokoj a otravuju rodinu čistotou. Jakmile jsme vytáhla hadr a rukavice, okamžitě všichni začali kvílet a lamentovat, že "to není potřeba... a že se to stejně zase zafláká... a aŤ toho nechám, že to tam pak smrdí jak v nemocnici..." 
Jo, to určitě: potřeba to samozřejmě JE, zaflákají to tu ONI a byt je pak chvíli PROVONĚN  savem... nic víc. ;-)


Martina samozřejmě aktivně zlobila- bez ohledu na datum v kalendáři. Rozhodla se, že pro podání si předmětů z vyšších polic nepoužije svoje stupátko, ale že úchyty u šuplíků použije jako horolezeckou stěnu...
Wlk ji přichytil při činu a řval na ni: "Já tě přerazim! Ještě jednou to uděláš...!"
A Martina s klidem: "No, tak to budeš mít po dítěti.... mně je to jedno..."


Navečer jsem obě naše děti důrazně poučila, že tatínek s maminkou požili alkohol, tudíž nemohou řídit auto. Pokud si někdo úmyslně poškodí svoje zdraví natolik, že bude potřebovat lékařskou pomoc, nedočká se jí dříve než zítra kolem oběda. Tak ať laskavě zváží svoje divočení a přejídání se! ;-) Koukaly vyjeveně, ale pochopily :-))

Všichni sabotovali chlebíčky. Ať prý udělám jen obložené talíře. Tak jsem děti zaúkolovala, ať si každý připraví, nač má chuť, že suroviny poskytnu v dostatečném množství i výběru. Holky nadšeně souhlasily. Každá si na talířku začala vytvářet své vlastní umělecké dílo. /Dala jsem velkoryse k dispozici i klobásky a uherák, což se jim během roku běžně nestává ;-) /


Majda si vytvořila "jedlou sovu"


Zmalovaly se rtěnkami a malovátky, navoněly se tak, že kocour do pokoje odmítl vstoupit v domnění, že vypukla asi chemická válka (kam se hrabe moje savo...) :-)
..a jaly si večer užívat po svém.
Pojídaly tyčinky, brambůrky, oříšky, koukaly na TV a v 10hodin Majda vzala do parády Martinčinu předškolní přípravu. Ta chudák ani neodporovala- počítala, lepila, psala...

My jsme se tedy utábořili vedle v obýváku, jako kulisu jsme měli puštěnou poslední Noc s Andělem na ČT2. Moc mě mrzí, že tento pořad končí.
Cpali jsme se taky vším možným... ještěže doma nemáme osobní váhu!! ;-)



Děti se těšily na rachejtle.
Nějaké jsem přihodila k běžnému nákupu. Moc jsem to nestudovala, stejně se v tom vůbec nevyznám... zadařilo se mi nakoupit nejen krásné gejzíry, ale také petardy. Nebyly ledajaké. Byly to megapetardy..(copak mám čas číst nápisy na obalech?? ;-) )
Rány jak z děla... takže Vlk vypálil asi dvě, ty další nám ještě zbyly na několik dalších let... .-))


Děti s námi vydržely "slavit" do jedné hodiny.
Martina trvala na tom, že si natáhne svůj nový budík, aby ráno nezaspala, tak to jsme jí tedy drsně vymluvili :-)

Tak, jak říkal dnes v projevu pan prezident: "..ať je pro vás ten nový rok rokem dobré nálady, porozumění a tolerance... "

14 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Jo, má milá..já tu osobní váhu mám..ne že by mi tedy zabránila v pojídání..jen mi to vždy následně náležitě znechutí...ale ne nadlouho....nějk se začínám smiřovat, že mi bylo 40..a to není tak málo..ty pitomý tři kila, co přebývají zhubnu zas ve chvíli, kdy k mým dveřím dorazí exekuční úředník:-)

Anonymní řekl(a)...

Neřeším..já jsem se rozhodla, že budu tlustá. Hubených je dost. Lenka

Gabro řekl(a)...

A já tu právě dojedla zmrzlinový pohár a musím pochválit tu "jedlou sovu"! Hned bych si zobla :-)

Jitka Neradová řekl(a)...

Lenka mi zde promluvila z duše:-) A Andy drobet závidím. Ne toho úředníka, ale ta tři kila. Kdybych měla tři na víc, tak si s písničkou jdu světem. Ale co, jedlá sova je úplně návod k smlsnutí a alespoň má člověk nervy pěkně obalené. Nicméně, na váhu jsem po svátcích v panice ještě nestoupla. Zbaběle:-)

Aya řekl(a)...

Jedlá sova je dílo. Doufám, že jste ji nesnědli! :o))
Váhu neřeším, protože nemusím. A i kdybych musela, tak nemám to...no...jo! Pevnou vůli!
U nás všichni spali jak Šípkové ženy- až na Filípka. Ten hulákal až do půl jedné. U nás mají děti smůlu. Silvestr je pro mě jako každý jiný den, tak musí spát do devíti. Filip nesmí koukat na bednu od osmi večer, aby moc neřval...
Myslela jsem, že se Evelína vzbudí, má paniku z petard, ale naštěstí byla tvrdá jak rohlík.
U vás teda byla koukám mnohem větší legrace. Ono...vlastně všude je větší legrace než u nás :oDDD

Lucka řekl(a)...

chválím tu sovu :) Moc hezká, Sofi by ji odmítla sníst :))))

Anonymní řekl(a)...

Bylo savo i jako dárek pod stromečkem.Pavla

wlcice řekl(a)...

Ne, Pavlo, Ježíšek shledal, že moje zásoby na rok 2010 jsou dostatečné ;-) -vykašlal se na mě, no! :-)

Aya:
... všude větší legrace než u nás...to si taky často říkám :-) Někdy se to možná líp čte-než žije, víš ;-))

Sova byla jedlá- rychle jedlá :-)

Aya řekl(a)...

Wlčice já ti věřím...já to nemyslela zle. Nebo, že bych s tebou měnila...to ne.:o)
Umíš to prostě popsat s takovým nadhledem a humorem. No. :o)
A sovy je škoda. Náhodou...

wlcice řekl(a)...

..si to taky zle neberu ;-)!

... ono do Majdy dostat nějaké jídlo, to je mnohdy nesplnitelný úkol... takže pokud si chce vyrobit SOVU, kterou hodlá posléze pak JÍST,to je pro mne učiněné štěstí :-))

Gabro řekl(a)...

Co máš stále s tím savem? Něco mi uniklo??? :-)))

Pan WLK řekl(a)...

To Gabro:
Uniklo?
To není cítit vůně chlorové desinfekce až k vám?
Wlčici nic tak nepotěší, jako pocit čistě vydesinfikované podlahy. A my ostatní prasátka z wlčí smečky si z toho děláme nepatřičnou legraci.

Aya řekl(a)...

Osobně myslím, že SAVO božsky voní a kdyby někdo vymyslel parfém s vůní SAVA, tak si ho koupím. :o))) Tomu muži ani děti nemůžou rozumět!

Wlčice aha. U nás je zas opačný problém. Filip je průtokový ohřívač. Ten nejí, ale že..! A co je nejhorší eště má sousto mezi zubama a už jde víš kam...U nás zas ty neurotické stavy způsobují, že jeho tělem všecko projede aniž by se to opřelo o žaludek a střeva, Takže sice spořádá (na svačinu třeba i půl bochníku chleba s něčím) ale je jak lunt.
Eště, že mám pro srovnání ty 3 relativně normální děti. I když...je normální aby dvouleté dítě snědlo na posezení kilo mandarinek? :oDD

Andrea řekl(a)...

Ayo, já závidím..naše madam s jídlem zlobí..vyhublá není, ale složení jejího jdelníčku..škoda mluvit:-(