Asi mám nové hobby ;-)

7.2. 2010

Asi mám nové hobby. Už potřetí jsem šla na nedělní školu korálkování. Baví mě to a líbí se mi, že mě kurz k ničemu nezavazuje. Zabere mi vždy  cca 2hodiny nedělního dopoledne, člověk se pěkně usadí a začne přehrabovat tuny korálků. A co mě blaží úplně nejvíc, že po těch 2hodinách si domů odnáším něco trvalého. Něco, kde je vidět, že se pracovalo!  Což po 2hodinách uklízení vlčího doupěte rozhodně říci nemohu... :-( Tam o trvalých hodnotách nelze mluvit ani s velkou nadsázkou.
Stejnětak žehlení. Radovat se z pohledu na dno prádelního koše  mohu pouze chvíli, neboŤ  ono brzy zase zmizí pod beztvarou kupou hadrů. :-(
Zkrátka  toto manuální tvoření není vůbec špatné, alespoň se na chvíli "zklidním" a dělám výhradně jednu činnost. :-)

Tentokrát jsem se vrhla na takové netradiční  jakoby mosazné kroužky, kterými jsem chtěla jen ozvláštnit řadu korálků. Byly velké, docela to přibývalo ;-)

A potom jsem si už při minulé lekci objednala vinuté perle ze Železného Brodu.  Taková specialita českých korálníků. Prodávají se na kusy, takže jsem je jen rozmístila na lanko a vytvořila si takový asymetrický "náhrdelník" - do divadla bude myslím celkem vhodný.


Jinak byla neděle nezvykle poklidná. V podstatě jsem krom korálků řešila už jen Majdinu školu-  tedy psaly jsme spolu úkoly a naštěstí se nic zvláštního nestalo :-)

11 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Na Letné je obrovská prodejna Korálky. Pořád jsem nechápala,kdo tam tak asi může chodit nakupovat. Už to vím:-)

thora řekl(a)...

Beautiful hobby and very talented and tasteful work.

Lucka řekl(a)...

Krásné hobby -doufám, že se k tomu jednou dostanu :)
Mě se MOC líbí ten první.

Gabro řekl(a)...

Ty jsi šikula!!! Krásné!

Andrea řekl(a)...

No vidíš...a mě nevezmeš:-(

wlcice řekl(a)...

tak pojď- další bude asi 28.2. od cca 9.30- cena 200-300Kč/ 2hodiny tvožení -dle spotřebovaného materiálu :-)

Andrea řekl(a)...

no jo..tak se domluvíme:-)

Jaffi řekl(a)...

Nádhera, tleskám! A vítej v klubu. Korálkování miluju ze naprosto stejných důvodů, které jsi popsala. :o)

Daniela řekl(a)...

Krása, jsi šikovná.

Anonymní řekl(a)...

Aby sis ještě stěžovala - doma poklizeno, navařeno! To má někdo časy a já jen smutněš koukala na krásné foto a hned dostala na ten váš oběd také chuť. Asi se budu muset také někam vypařit /nejde něco podobného ozdobného dělat z hoblin?/ Neměla bych to daleko. J

K. řekl(a)...

Ty jo, tak to se mně líbí!!!