.

28.2.2010

... tak konečně story. Jak to bylo "před tečkou".

Tečka obvykle bývá znamením, že něco končí. Já ji zvolila jako ten nejnenápadnější znak, jen aby se mi nepřehodil datum příspěvku na březen, protože jsem věděla, že toho 28.2. už fakt nic nenapíšu.
Mně se pořád něco děje...a  hlavně povětšinou nečekaně a rychle.
Poslední únorová neděle byla v mých plánech viděna jako odpočinková s klasickými domácími povinnostimi s tím, že hned ráno v 9 půjdeme se spolubloggerkou AndyPan na korálkování. Všechno probíhalo podle plánu. Korálkováním jsem už nakazila celkem široké okolí, dokonce i babička projevila zájem, že půjde s kolegyní z práce. Takže se konala velká výprava na korále!

AndyPan jsem neviděla léta! Osud nás nějak rozdělil, ale ona si mě naštěstí někde vygooglila na netu  po dlouhých letech. Poznaly jsme se bez problémů ;-)

V korálkách tentokráte vládla módní fialová.
Andy byla z umění nadšená a snad i chvíli zapomněla na svou diplomku. Korálky jí dokázaly na tváři vyloudit mnoho  výrazů :-)

Posted by Picasa
Můj výtvor dopadl takto, obličeje  doprovázející výrobu naštěstí nikdo nezachytil ;-)

 
Posted by Picasa
Cestou domů mi byla taková divná zima. Doma jsem vibrovala na všechny strany a teploměr naměřil skoro 39°??? To jsem tedy nechápala. Během hodiny mě začalo silně bolet v krku, k obědu jsem už ani nedošla. No a bylo. Pak už teploměr pod 39 neslezl, v krku bylo hůř a hůř, na pohotovost (po zkušenostech z minulých let, kdy mě sestra mezi dveřmi vypeskovala, že jdu hned v pátek v 8 večer s angínou, že jsem si měla dojít ráno na obvod!! V pátek večer bylo -podle nich- na ATB brzy a v sobotu ráno mě jiný dr. odmítl léčit a hnal mě na infekční, kde mě zajali na píchný penicilin...tak asi tolik naši odborníci.
No a naplánovat si angínu jsem se nenaučila dodnes... je to se mnou možný??)

Tak tentokrát jsem se rozhodla pro samoléčbu, dokud nepůjde o život, nikam nejdu. Začala jsem spásat ATB, co vozím na dovolenou- s naší sestavou jeden nikdy neví-a řecké zdravotnictví- radši nemluvit  ;-) Vozíme vše vlastní. Krom infuze. Tu jsem ještě nezmákla- na to nemám vzdělání :-(
Jenže se to nelepšilo :-((  A tak jsem se začala obávat nejhoršího...že zas bude absces...

Wlk nastoupil do nonstop služby- tátamáma. Musím ho pochválit. Vše zvládá skvěle- sice svým tempem, ale děti obstará komplet...a že to u nás není moc o zábavě a odpočinku... :-)
Takže únor skončil takhle -pro mě- neslavně.

A naprosto mě dostalo, že na TEČKU bude takových komentářů! Jindy se tu pinožím, nevím, co bych předvedla...a nic. :-))
Mimochodem první, kdo z kuchyně začal hulákat, byl Wlk: "Máš na blogu nějakou chybu, je tam JEN tečka???"  ...
Hm, řekne JEN tečka a hned si vystavil DVOJtečku :-)
Pokračování  v březnu ...  :-)

23 komentářů:

Danka a Jaro řekl(a)...

Teraz neviem, či to je bodka za blogom, alebo len omylom zverejnený príspevok.

Andrea řekl(a)...

tak to snad ne....žádá tečka:-(

Miška řekl(a)...

Wlčice...,že pro nás nemáš zprávu,že už nebudeš psát,že ne!!!?To by mi bylo moc líto!V poslední době moc nepíšu,ale čtu poctivě!!!

wlcice řekl(a)...

Kdepak- tečka za blogem :-), já jen aby mi neutekl datum posledního února. Včera na mě něco skočilo- co to bylo nevím, ale mám pořád teplotu 39 a angínu jak hrom. Tak se tu ploužím jako mrcha a nejsem schopna ani psát :-(

K. řekl(a)...

Tak preji, at se brzo uzdravis!!!

Miška řekl(a)...

Přeji brzké uzdravení!

Danka a Jaro řekl(a)...

Tak sa pekne vylieč a hlavne nech to od teba nechytí Majda.

Henri řekl(a)...

Co všechno nevyvolá jedna tečka :-). Rychlé zotavení přeju.

Andrea řekl(a)...

no tak to se mi uleviloo....zabloguju to za tebe:-)))

Aya řekl(a)...

To teda koukám kolik je pod jednou tečkou komentíků...
Člověk se tady "tento" s článkama a Wlčice si udělá bodku a jak to zabere. :o)))
Jo. Wlčice brzy se uzdrav. Souputnice. ;o)

Markéta a Luki řekl(a)...

Tak rychlé uzdravení :-))

Marci řekl(a)...

i ta malá tečka udělá hodně práce...,koukej se rychle vyzdravit, kam na to chodíš?Já vytahuju očima jarní kytičky...

thora řekl(a)...

Get well soon!

LenkaS řekl(a)...

Markét, brzké uzdravení!!!
Odpočívej, ať si rychle fit. Už se těšíme na další tvůj příspěvek nahrazující tu slavnou tečku. :-)
Díky za gratulaci Anežce.

Lucka řekl(a)...

Přeji brzké uzdravení!!!
A hlavně ať to nechytne zbytek rodiny..

Pisarka řekl(a)...

Jedna tečka a kolik nadělá parády! A někdo se může upsat a nic :-)
Jinak jsem na tom podobně, 38 a angína, takže nám přeju co nejrychlejší uzdravení a ať to od nás nikdo nechytne.

ivy řekl(a)...

Co způsobila jedna tečka :-))

Brzy se uzdrav!!!

Kopretina řekl(a)...

Brzké uzdravení také přeji:-)

Daniela řekl(a)...

Ať je brzy lépe. D.

Anonymní řekl(a)...

Markét, ať je brzo dobře.

Andrea řekl(a)...

Markéto..to je pomsta?????Já tebe tak decentně fotila aty, brute...kriste,to jsou ksichty.-)))

Blanka řekl(a)...

Tak teď už jsem konečně pochopila i tu dvojtečku.

Gabro řekl(a)...

Tečku jsem propásla, ale fotku AndyPan už ne :-D. Tak ať jsi hodně rychle fit!!!