Na Barrandov cesta dlouhá ;-)

5.2.2010

V pátek navečer jsem se vydala okouknout (konečně po roce) Lenky privát na Barrandově. Jela jsem tramvají  č. 14 z jedné konečné na druhou, což trvalo neskutečných 63minut!! Byla jsem vybavená čtivem, tramvaj byla poloprázdná a mně po přečtení 2výtisků Instinktu připadalo, že už jedu do úplně jiného města. Vždyť i v Mladé Boleslavi jsem za kratší dobu!

Byteček, který Bára s Lenkou obývají ve dnech, kdy má Bára přednášky na VŠ, mě překvapil. byl krásně prostorný, Bára s vozíkem se dostala všude- až na tu koupelnu. Já nevím, jaký to má smysl, že se do koupelny dávají úzké dveře?? Co se tím ušetří a jak pak třeba majitel stěhuje dovnitř rohovou vanu, nebo pračku nebo cojávím...??? Prostě je to tak zavedené. (my doma máme 90 ;-) - abychom prošli i s Majdou v náručí, ale původně byly osazené taky nějaké 60 nebo 70)

Na návštěvu k Lence přijela i VlaĎka s Matýskem- měli jsme tam takovou  soukromou SMA poradnu ;-) při svařáčku a zdrbly jsme samozřejmě kdeco.

Matýsek (4) je klučík s úžasným kukučem, pusu nezavře a miluje Báru (tedy Báju- abych byla přesná :-) )
Matýsek zatím vzhledem k věku jezdí jen na mechanickém vozíčku, a tak je pro něj velkou atrakcí, když ho Bára vezme na klín a sveze ho. :-))

Lenka pomocí šály vytvořila bezpečnostní pásy :-))

...a už se drandilo po bytě.
Bylo to prima setkání, cesta domů byla úplně stejně dlouhá :-(
Objevila jsem spoustu nových věcí- teřba to, že je v Praze Chaplinovo náměstí... to jsou mi věci :-) Takže to pro mne byla i taková vlastivědná vyjížďka za hranice severního okraje Prahy.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Markét, fajn, že sis to užila a ještě ses tak krásně povozila...

wlcice řekl(a)...

Ano, já i Mates jsme se povozili přímo parádně :-)

Anonymní řekl(a)...

Jo, jo byl to fajn večer a vyvedl se nám i celý víkend. Mates zkrátka tu Báju miluje.

Aranel řekl(a)...

Klučík je krásný. Já si do MHD přibírám sudoku a zdá se, že čas plyne rychleji :o)

Daniela řekl(a)...

Já ti skoro tu dlouhou jízdu tramvají závidím, jen tak sedět...;-) .
Jinak s tou šálou super, taky často používáme, pak ještě mikinu nebo svetr, když někde potřebujeme nějaké neplánované jištění ;-) . Ale po zlomené noze, jsme bohužel Adélce vození na klíně museli zakázat :-( .
Klidný týden. D.

Anonymní řekl(a)...

Mates miluje nejen Báju, ale i Lenku. Viď Lenko :-)

Andrea řekl(a)...

No jo..ječště že sis aspoń poseděla nevisela si na tyči celou hodinu..i když ty nevisíš, se svou výškou, to je jasné:-) já visím...:-))

LenkaS řekl(a)...

Zase zajímavý výlet, tak dlouhá cesta tramvají to je už výlet, ne?
A taky ráda poznávám Barču s Lenkou. Nikdy jsem je kočky ještě neviděla. :-)