Hypochondr bloguje

1.-2.3. 2010

Nesnáším dny, kdy mě moje tělo neposlouchá a obtěžuje mne chorobami!!
Angína je nějaká urputná, teploměr se stále drží na 39 a kousek. :-(  Nemůžu nic. Ani číst ne, žádné zvuky- nebo mi upadne hlava... prostě hypochondr každým coulem.
Toto jsou moji noví kamarádi:

Jíst a pít moc nemůžu, pondělí jsme poctivě strávila v pelechu. Wlk ráno musel sám vypravit obě děti, což se mu úspěšně zadařilo ;-)

Bojím se, aby to ode mne někdo nechytil- hlavně tedy Majda, protože ta -jak víme- je nejobtížněji léčitelný pacient.

V úterý jsem očekávala zlepšení- zcela optimsticky jsme se těšila, že se konečně najím... ale kdepak. Pomalu se smiřuju s myšlenkou, že budu muset na ORL...brrr- moje noční můra a trauma z dětství :-((

Wlk se snaží, pečuje o všechny, pěkně nás tu přes den obstará a večer jde ještě pracovat... u nás se to "v jednom" prostě špatně táhne :-(

Aúúúú, ať už je líp!!

2 komentáře:

LenkaS řekl(a)...

Markét, tak jsem si jista, že hypochondr nejsi!
Protože ten je přesvědčen, že je vážně nemocen a nemá k tomu žádný reálný důvod. A ty příznaky nemoci, bohužel, jednoznačně máš.
Hlavu vzhůru a do boje se zákeřnými bacily.
Moc Ti přeji brzké uzdravení! Máš supr rodinu a hlavně Wlka, který to chvilku zvládne sám. A ty odpočívej a kurýruj.
:-)

Andrea řekl(a)...

Bojuj!!!!