Kbelský park

27.3.2010

Navzdory nepříznivým předpovědím počasí to nakonec nebylo tak strašné a mohli jsme jít s dětmi ven. Vyjeli jsme se podívat kousek za hranice našeho rajonu- do Kbel. Vybudovali tam krásný park olemovaný spoustou nových obytných domů.

Tak takhle venčíme na 6kolech :-)

Park je krásně upravený. Nové dřevěné mosty přes regulovaný potůček, který se táhne celým parkem;



všude vysázené stromy, nový trávník oživený záhonky narcisů (ty bohužel ještě nekvetly) ...




Kromě dvou hřišť  pro děti se v parku nachází i malý amfiteátr.

Zajímalo mne, jak to tam vypadalo před touto parkovou úpravou. Vyhledala jsem na netu fotky a zkombinovala je s těmi mými dnešními. Zajímavá podívaná...


No však ta proměna taky nebyla zadarmo... díky EF se tu a tam najdou peníze na "dobrou věc"- ovšem někdy je  i problém  o ně požádat!! ;-)



Taky jsme potkali první jarní žábu!
Seděla na okraji záhonu a mezi úlomky mulčovací kůry nebyla skoro vůbec vidět. Předstírala, že je mrtvá, ačkoli tam čiperně doskákala (to ji vlastně prozradilo). Vzala jsem suchý list  a přejela jí po zádech :-) ... a ona si "ručičkama" zakryla oči :-)) Tak jsem to zkoušela znovu a znovu a pokaždé to fungovalo!
Děti se smály a Wlk mě nabádal, že je to jistě zakletý princ, ať ho zkusím políbit... to tak, už jednou to nevyšlo :-)) ... místo prince mám WLKA!

12 komentářů:

Miška řekl(a)...

Děti se smály a Wlk mě nabádal, že je ti jistě zakletý princ, ať ho zkusím políbit... to tak, už jednou to nevyšlo :-)) ... místo prince mám WLKA!---Tak tímto prohlášením jsi mě opět dostala :-) .Hih.
Park vypadá úžasně.

ivy řekl(a)...

Zajímavé poznatky :-)) obzvlášť o těch žábách :-) Taky jsem zjistila,že líbání žab nefunguje :-D

Jitka Neradová řekl(a)...

Park tedy vypadá nádherně. Je to nedaleko a ještě jsem tam nikdy nebyla. Alespoň, že si o tom tady počtu:-)

Unknown řekl(a)...

Park vypadá zajímavě, líbí se mi pěkné cestičky. Díky za další tip na výlet:-)
A na kouzelné žáby už nevěřím:-)

LenkaS řekl(a)...

Zajímavé venčení vícekol.
Vlk je savec a žába obojživelník. Myslím, že sis dobře vybrala. :-)

Anonymní řekl(a)...

Krásný park .Snad by jsi nevyměnila Wlka za prince?Pavla

Marci řekl(a)...

Ty neznáš pohádku..."Princové jsou na draka"?

zuzi řekl(a)...

Zajímavé ... určitě to musel být velký boj se zahrádkáři o ty jejich ruiny! Zaujalo mne hlavně, Wlčice, jaké podnikáš úspěšné amatérské přírodovědné pokusy, s novými poznatky! Ano, chce to novátorský přístup a ne profesionání stereotypy! Pokračuj, prosím.

Andrea řekl(a)...

No amohlas mít vlky dva!

wlcice řekl(a)...

Tak tys to rozlouskla, Andy :-)) Ještěže jsem zůstala jen u drbání žáby na zádech! Jeden WLK stačí bohatě a vydá někdy i za víc než dva ;-)

Aya řekl(a)...

Teda žabička s ručičkama mě rozněžnila...:o))
Ještě, žes nelíbla. Mít doma dva chlapy! Božéééé....
:o)))

Rea řekl(a)...

..to byla ale svinska zaba...:))))