Nový fyzikální zákon

3.3. 2010

Ráno vstávám s dětmi. Snažím se už trochu pomáhat, je mi to trapný se válet v posteli, ale dobře mi tedy fakt není. Teplota o stupínek klesla- hned je trochu úleva.

Hned poránu jsme objevili nový fyzikální zákon :-)

Martina si v koupelně čistila zuby. Když už mi přislo, že je tam neúměrně dlouho, šla jsem ji tam popohnat. (Jindy to řeším jen výkřikem-no ale teď jsem jak němá ryba, mluvit mi taky nejde-jen vydávám takové divné zvuky a zuřím, když mi není rozuměno hned napoprvé ;-) )

Vlítnu do koupelny a naše zlatíčko usilovně čistí... zubním kartáčkem umyvadlo!! Hned jí jedna přiletěla na zadek. začala řvát na celé kolo a musela se jít potupně napráskat zbytku rodiny, co provedla.

A Wlk povídá: "No, co víš, třeba objeví nějaký nový fyzikální zákon... " :-)
A já na to (úplně běsná- ze všech těch bakterií v umyvadle se vyskytujících!!) :
"Jo, tak ten právě objevila. Když se čistí umyvadlo kartáčkem na zuby, vzniká z toho tření na prdeli!! Tak ať si to laskavě pamatuje a nemusí to podruhé objevovat!"

Majda se chechtala, div se nazadávila rohlíkem, já hned nalila dávku sava na příslušná místa..no ale to bych jim to musela dávat pít, copak to člověk může uhlídat?? :-)

No a v 10hodin došlo k nejhoršímu, Wlk mě fakt odtáhl na ORL. Chtěla jsem jet sama- nééé. Tak jsme šli na romantickou vycházku ve dvou :-)

Máme ORL opravdu na úrovni. Moc bezva dvě paní doktorky. Je úplně jedno, která má službu, protože jsou obě skvělé. Ordinace vybavená všemi přístroji, takže nemusíte běžet na další vyšetření jinam a zase se vracet. Jen to má jednu nevýhodu... je tam pořád fronta lidí.

Ani všechna tahle pozitiva mi ovšem nepomohou  a zvláštního traumatického stavu mého ducha nezbaví. Do tranzu mě přivádí už jen pohled na vyrované nástroje na takovém malém pojízdném stolečku... zážitky z dětství ani čas nesmazal. :-(
Paní dr. mě prozkoumala, konstatovala, že to nic pěkného není...vyjádřila obavy, aby to nebyla mononukleóza (ale tu už jsme měla!!??) a naštěstí vyloučila absces. Tak to mě "uklidnilo". Píchla mi nějakou injekci, protože se jí nelíbil ten šílený otok krku, napsala jiná ATB a podle výtěru se uvidí, jakýže kok se mi na mandli zabydlel.

Po injekci se mi náramně ulevilo!
Hned jsem lehce vyčistila doupě, proběhla se s luxem, vysavila koupelnu a převlíkla tu svoji nechutnou postel. Taky jsem si dala něco málo k jídlu a začala lidsky artikulovat!
Snad už bude dobře....

8 komentářů:

Lucka řekl(a)...

směje se tu i můj táta :)))))
nový fyzikální zákon nemá chybu :)

Přeju brzké uzdravení!!!

beeuskaa řekl(a)...

Tak zákon je skvělý :-)
Hlavně, at je brzy líp a ATB zaberou!

Aya řekl(a)...

KOukám, že naše Tyranka a vaše Martinka mají stejnou zálibu. :o) Akorát ten zákon jste objevili vy.

Wlčice opatruj tu svou tělesnou schránku. Cítím s tebou, taky ještě nejsem z nejhoršího venku, ale už můžu i řvát a nepřeskakuje mi hlas. :o))

Andrea řekl(a)...

No tak to je dobrý zákon:-)))Hlavně že už je líp malinko...

LenkaS řekl(a)...

Hlavně že Ti na ORL pomohli. Návštěvu této ambulance ti nikdo jistě nezávidí.

Martinka je prostě nápaditá :-)) A hned bylo doma veselej.

Po ATB už snad bude líp! Zdravíme Tě všichni

Anonymní řekl(a)...

Martinka je chytrá a ty prudíš se savem i v době nemoci.Savo ti už nikdo nikdy neodpáře.Pavla

Marta řekl(a)...

Přeju vám, ať už se brzo uzdravíte, my jsme dneska byli se synem na ORL na kontrole (zánět středního ucha) - stačilo mu paní doktorku jen vidět a už chtěl utíkat z ordinace-no ale snad už je to za náma.

Marci řekl(a)...

A já myslela,že se uvidíme.Původně jsme plánovali neděli...,ale Kryštůfek nám taky něco lapnul a smrká.
Tak se opatruj,antibiotikuj ..