...ský mraky

27.3.2010

Počasí bylo od rána proměnlivé. Co chvíli sprchlo, pak zas mraky prosvítilo sluníčko... a tak jsme pořád váhali: jít, či nejít ven...
Wlk v kuchyni z okna pozoroval oblohu a jentak procedil: " No a támhle zas jdou ty svinský mraky..."
Martinka, která si do té doby hrála na zemi s legem a vypadalo to, že vůbec nevnímá okolní svět, se najednou vymrštila a letěla do obýváku a volala: "Uka, kde jsou ty SVINSKÝ mraky, já je chci taky vidět!! Mami, támhle ten je SVINSKEJ? ..." :-)))

Paradoxní na tom všem je, za křiklouna a vzteklouna jsem doma já. Wlk je spíš tichý, nehádavý (to je strašná vlastnost!! ;-) )  a ani tak často nekleje jako já ;-) ...a teď najednou z té své role "slušňáka" vypadl- a ještě na to měl svědky :-))

Tak tady je ukázka, jak takový svinský mrak vypadá.... kdyby ho ještě někdo chtěl vidět ;-)

5 komentářů:

Lucka řekl(a)...

ha ha ha ha..
mám doma taky nehádavý exemplář..
a mrak jste nám poslali do Brna, ještě poo obědě tu svítilo slunce.

Marta řekl(a)...

To je ale krásnej svinskej mrak...

Daniela řekl(a)...

:-) :-)

Andrea řekl(a)...

No dobré..úplně ho vidím:-)

Rea řekl(a)...

kdyby jste tak videli ty svinsky mraky pred tou svinskou bourkou u nas)