Začínají jarní prázdniny

5.3. 2010
pátek

Ráno při pohledu z okna mi tedy moc veselo nebylo. Zase sníh! :-( 
Já už se tak radovala ze suchých silnic, konečně roztály ty haldy sněhu a nemusela jsem řešit, kde zaparkovat, aby Majda najela do auta... a je tu zase zpátky to bílé nadělení. Dětem začínají jarní prázdniny, no ale ten přívlastek je tedy letos značně zavádějící...

Měla jsem jít na ORL, ale protože se mi tam vůbec nechtělo, zkusila jsem tam jen zavolat, jak dopadly výtěry. Sestra se omlouvala, že jim lehly oba PC, takže dneska asi ordinovat ani nebudou a chvíli štrachala ve výsledcích z laboratoře. "No,jó, máte tam biogenního streptokoka... To si po neděli budete muset přijít pro další antibiotika"
No, tak to mám neskutečnou radost. Z toho nezvaného hosta i z toho, že další týden budu zobat ty příšerné pilule, které chutnají jako mýdlo s jelenem ;-)

Jediné, co mě tedy dneska rozesmálo, byla tahle příloha, která přišla mailem:

"Nezapomeňte přibalit na hory" se to jmenovalo.  :-))

Model hodný obdivu, že?
A když si v něm každý ještě představí někoho konkrétního... hned je veseleji :-)

11 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Opravdu úchvatný model. Ovšem bude-li stále takové počasí, ani takový model mě nerozesměje. To bílé šílenství už ve mě budí šílenství opravdové:-)

Gabro řekl(a)...

Onen model mě také velice rozesmál. Představila jsem si to oblékání :-D.

A počasí ani komentovat nebudu, musela bych být sprostá...

Lucka řekl(a)...

Hola :)
tady jarní prázdniny končí.
Tak toto jsem již viděla na Fler.cz, doporučuju tento server, moc ráda tam nakupuju..

Taky musíte mít všechny bacily :D

Aya řekl(a)...

To jsou otřesné trencle. :o))
A holky. Jednou ten hnus bílej roztaje. Fákt!
Nám taky začínají jarní prázdniny. Heč. (Tajně otloukám hlavu o futra.)

Anonymní řekl(a)...

A mě se zase líbí. Myslím, že kdyby v nich Michal vyrazil, bylo by o zábavu postaráno. Ale jestli je nestihneš uplést, jistě ti to promine. Užijte si prázdniny.

thora řekl(a)...

LOL - thank you for making me laugh so hard. Wonderful shorts, will suggest something similar to my man :-)) Get well soon and try to get rid off the unwanted visitor. No comments on the snow, we've had loads this morning.

LenkaS řekl(a)...

Rychle toho streptokoka těmi ATB ubij, ať si užijete pohodové prázdniny!

Nám prázdniny končí a do té školy na sněhu se mi fakt nechce.:-( Ale to jsou malé věci.

Anonymní řekl(a)...

Markét, snad už bude dobře. Jo a modýlek nádhera.

zuzi řekl(a)...

.. Ach jo, ty nemoce, cítím s tebou, i ksyž vlastně nevím co je to abces (?), protože jsem se s ním v rodině nikdy nesetkala, ani s tím streptokokem ... tedy možná mnou prošel a nikdo to nezjistil... nevím ... ty pletené šortky jsou úchvatné, viděla jsem takový podobný model jen nástrčný v provedení rourky, tohle je už vyspělejší varianta: 2 v jednom :)

Andrea řekl(a)...

5ekla bych, že abces..je hnusné cosi naplněné hnisem:-((

a jarní prázdniny nemají s jarem fakt nic společného...

Aranel řekl(a)...

Já jen doufám, že si správně představuji jak se ten model navlíká. Ehm, snad "to" nepatří dozadu ?