Hlavně v klidu

22.4.2010

Před cestou kamkoli by asi bylo ideální být v klidu. Tak musím skromně přiznat, že si ne a ne vzpomenout, kdy se mi to podařilo realizovat v praxi.

Jak jsem psala včera, od pondělka se naše rodina potýká s gastrovirozou, která se u jednotlivých členů smečky projevuje  s různou intenzitou. Tak dnes padl los na Wlka. Bezva situace.

Ráno jsem tedy vyrazila za povinnostmi. Děti jsem rozvezla do škol a už v 8:15 jsem otravovala na pobočke Kooperativy, abych uzavřela cestovní pojistku pro náš elektický vozík. Slečna byla v šoku. Netušila, co žádám! Standardně totiž pojišťovny nabízejí úhradu do výše 30tisíc korun, což je na vozík za 300tisíc dost málo. No, ale mám špióna odborníka (díky, Báro ;-)) , který mi poslal mail, že Kooperativa se chlubila, že umí klientům vyjít vstříc i v tomto případě a vozík pojistí nestandardně jako zavazadlo do výše 200tisíc Kč.

Tak na naší pobočce o tom tedy rozhodně nic nevěděli. Nedala jsem se odbýt. Slečna tedy odešla do zákulisí pro pana vedoucího. Četl předložený mail jako důkaz, že to opravdu nabízejí, pak jej několikrát ofotil a když jsem se stále neměla k odchodu, ba ani se zítřejší návštěvou jsem nesouhlasila, pozval mne k sobě do zákulisí....  Mám to! :-)
Jako zkušený pojišťovák mi hned cpal i pojištění auta. Tak jsem to lehce zklidnila, že teď řešíme letadlo a budu-li spokojená, budu ho chválit a dovolím mu pojistit i naše auto, ale jestli to nebude tak , jak má být, tak ať se netěší, že moje další návštěva rozhodně nebude úsměvná. ;-) Pravil, že ze mě jde strach :-)) a že si moc přeje, aby vše bylo Ok.
Uvidíme!! (už se tak trochu znám, takže moc optimistické vize nemám...- to pán ale netuší)
Tak tato akce mi zabrala půl hodiny!!

Pak lékárna- doplnit zásoby na neomezeně dlouhou dobu pobytu. (Kdoví, co zas sopku napadne ;-) )

Dále rychlý nákup dietních potravin pro Wlka a hajdy domů makat. Zbytek dne jsem strávila v práci. Domů jsem se dopalzila naprosto hotová v půl šesté, a to už mě čekala Majda s úkoly.  Vesele jsem se vrhla na  řešení trojčlenky /to jsem nedělala  několik dlouhých let!!/  a nějaké úkoly z angličtiny. Do toho jsem odbíhala do kuchyně vařit večeři a ještě mi to nedalo a vytáhla jsem lux, aby tady nezůstal binec, když tu bude hospodařit babička s Martinkou.

Blíží se půlnoc, jdu balit. Ráno musím ještě do práce a ve 14:50 nám to letí... Netuším, jak bude v těch cizích krajích dostupný inet, kdyby jo- jistě se ozvu, kdyby ne- může to mít tisíc důvodů :-)

Rozhodně jsme všichni cestovně pojištění a věříme, že výlet přežijeme! :-))

14 komentářů:

Gábina řekl(a)...

Šťastnou cestu a jen samé příjemné zážitky :)

Lucka řekl(a)...

Šťastnou cestu, moc vám přeju, aby bylo vše bez komplikací!!!!

Gabro řekl(a)...

Tak hlavně v klidu, užijte si to a šťastně se nám vraťte!!!

PS: Wlčice, ty jsi stejně boží, že to s těma úředníkama tak umíš :-).

JaninkaD řekl(a)...

Uff, já jsem z toho tady celá napjatá! Strašně moc držím palce ať se vše vydaří tak jak má! Hlavně se nám v pořádku vraťte!

(A hrozně moc obdivuju jak se nedáš! Potřebovala bych se to taky alespoň částečně naučit.)

Anonymní řekl(a)...

Šťastný let, žádné komplikace a ať je to živnotní zážitek pro Vás všechny,ať se to moc líbí!!!
draky

Marci řekl(a)...

Tý jo,pojištěný vozík-jste borci. Moc na Vás myslíme, i kdyby soptilo šelmy se neztratí.Hlavně foťte,pište...Držíme palce a doufáme za Vás v hladký průběh cesty.Jo a taky Vám závidím,já bych taky jela....

Katka řekl(a)...

Šťastnú cestu, nech ide všetko hladko, nech sa pobyt vydarí a užijete si to naplno! :)

Unknown řekl(a)...

Užijte si to, přeji šťastný let a pěkné zážitky:-)

beeuskaa řekl(a)...

Tak já se přidávám s přáním štastné cesty a bezproblémového pobytu!!!

Markéta a Luki řekl(a)...

Šťastnou cestu :-))

Anonymní řekl(a)...

Šťastnou cestu a hladký průběh všeho...pavla

thora řekl(a)...

Have a wonderful trip!

Anonymní řekl(a)...

Těším se na zážitky!! A že bude o čem psát, nepochybuji. zuzi

Blanka řekl(a)...

Šťastnou cestu a krásné slunečné dny.