Jsme doma!

26.4.2010 v 16hod.
jsme opět přistáli na základně :-)

Výlet za hranice (všedních dní) byl úžasný! Večer určitě začnu psát o jednotlivých dnech, ale bylo toho mnoho. Tolik zážitků a samé pozitivní!! Mám dojem, že se mi všechno zdálo!
Jen to, že Majda má rýmu mi říká, že je to skutečnost ;-)..ale uklidňuju se tím, že je to "jen" z klimatizace a "že to nic nebude!!" ;-)

15 komentářů:

Miška řekl(a)...

Vítejte domááááá!!!! :-)

Lucka řekl(a)...

vítejte doma!!!
ýž se těším na zážitky :)

Marci řekl(a)...

hurá

Aya řekl(a)...

Vítejte doma, rýmu pošlete do...
a těším se na popis zážitků...:o))

Anonymní řekl(a)...

Markét, vítejte doma. Taky se těším na zážitky. Určitě do nic nebude a rýma brzy odezní. Iva

LenkaS řekl(a)...

Supr!! Celý den jsem na vás myslela, jak se vám cesta a celý výlet vydařil. :-)

Marta řekl(a)...

To je dobře, že už jste mohli letět a že jste se měli krásně! Taky už se těším na zážitky.

Markéta a Luki řekl(a)...

Tak vítejte doma :-)

Henri řekl(a)...

Dobro došli! Tešíme se na zážitky.

Anonymní řekl(a)...

Vítejte doma ,už se těším na reportáže.Pavla

Pisarka řekl(a)...

Bezvadné, dobře se to čte, že vše bylo a je OK!!! Tak až se aklimatizujete, piš zážitky. A snad zůstane jen u rýmy.

Andrea řekl(a)...

Už jsme se přivítali včera...trochu jsem si potřebovala povylít srdíčko..ale i tak vítej doma, Wlčino:-)

zuzi řekl(a)...

Tak to je supr, že jste to zvládli a užili si to. Těším se.

Unknown řekl(a)...

Paráda, hlavně, že jste doma v pořádku a plni zážitků:-)

Kopretina řekl(a)...

Super, to mám radost, že jste si to skwěle užili:-)