Den matek v MŠ

12.5.2010

Na dnešní odpoledne zvala školka maminky na oslavu Dne matek. Termín mi vůbec nevyhovoval, protože ve středu musím být v práci do 17hodin, ale tatínek mne tentokrát zastoupit nemohl. Máťa byla tak natěšená a dalo jí to tolik práce neprozradit, co všechno mají nachystané jako překvapení :-), že se nedalo jinak... vypravila jsem se na tu velkou slávu.
Martina vyžadovala společenský oděv. Pro sebe i pro mne :-)

Pro maminky bylo nachystané pohoštění. Děti vlastnoručně namazaly "jednohubky" a nacvičily básničky a legrační písničku, kde se zpívalo, co všechno maminka tatínkovi vaří. A předváděly při tom, jak krájí okurku a jak maže lívance... a pak jeden hošíček vykřikl: "A ještě držkovou!" :-)) Tak ta se předvádí velmi pěkně :-) a hlavně "je hned hotová", že?
Maminky se všechny chechtaly, protože kdo z nás tu a tam "držkovou" tatínkovi neservíruje ;-) ...

Dále následovala tvořivá dílna. Vyráběly jsme s Martinkou keramický knoflík pro štěstí, a pak jsme měly vytvořit obraz z našich rukou. Obkreslily jsme si je vzájemně na čtvrtku a vyzdobily dle vlastního vkusu :-)

Nakonec děti rozdaly dárečky, které připravily. Malovaly kapesníček (ten je v té elegantní krabičce se srdíčky) a přáníčko.

A jak si na tyto akce moc nepotrpím, tak musím uznat, že to bylo roztomilé, dojemné a moc milé :-)


A servírovala se i káva- stylově do školkových hrnečků :-)

Já jsem taky konečně rozšifrovala odpověď, co to znamená, když se mi Martinka na otázku: "Pila  jsi ve školce mlíko?"
Martinka s klidem odpoví: "Ano. Měla jsem babce k sukni."       ...tak to je tedy porce...potvora jedna mazaná- takže cca 2cm ode dna, ale MĚLA! ;-)

Já měla kávu-    babce až nad hlavu! :-)  

9 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Babka mě pobavila :-D. Teda spíš Marťa...

ivy řekl(a)...

Babce k sukni :-D to je tzv.Martinčina jednotka !!!

Andrea řekl(a)...

tak to zase nebylo takové starostrukturní, ne?:-)

Unknown řekl(a)...

Pěkné odpoledne:-) Mě by to s tou babkou asi nedošlo:-)

Aranel řekl(a)...

Babka je dobrá míra. Já to vím, jsem taky babka :o) Martinka umí pobavit

Marci řekl(a)...

Kam ty šikovné učitelky na ty nápady chodí,asi se nechám na za rok inspirovat a udělám to také jinak.Nevím jak obstojím,nebývá to ti zvykem...

zuzi řekl(a)...

Tyhle detaily mě moc baví ... babce po sukni, selka prosí mouku a tak ... i kvůli nim sem chodím ráda :)

Lucka řekl(a)...

krásná akce..
já se těším, až takové vypuknou i u nás :))

Pisarka řekl(a)...

Milá akce, myslím, že jsi nemusela litovat. Alespoň jsi o jednu jednotku míry za se chytřejší.