Desátá fotka

26.5.2010

Líbí se mi neotřelé nápady. Nadchl mě Projekt 365, dobrovolně jsem se do něj zapojila a měla jsem radost, že se mi opravdu celý rok dařilo denně vyfotit fotku do blogu. Stejnětak vítám pozvání do další fotohry- "ukaž svou 10.fotku v albu" :-) Díky AndyPan za pozvání ;-)

Nešidila jsem a vybrala skutečně tu desátou ;-).
Prošla jsem díky tomu několik alb a byl to příjemně strávený čas. Zavzpomínala jsem si, nad mnohými jsem už jen žasla a v duchu si říkala, že "to už ani není pravda.."  
Docela  lituju, že v době digifoto už mám všechny fotky nacpané v PC a nemůžu v nich  listovat a prstem ukazovat... . Přitom děti to mají tak rády! Budu s tím muset něco udělat...


Vybrala jsem fotku z roku 1994- tedy 3roky před odchodem na mateřskou dovolenou.. Jela jsem s dětmi na školu v přírodě k moři. Do Španělska. Experiment, který se pro velký úspěch dočkal i reprízy :-)
Nejvíc žasla Majda: Jakto, že si  stavím hrad z písku s dětmi, když je mám hlídat??  :-)) 
Když hlídám, tak hlídám aktivně, ne? ...a kdo si hraje, nezlobí.


Posílám štafetu dále a prosím tímto bloggerky  Thoru, Martu a Henri, aby ukázaly svou oblíbenou fotografii z alba. Podmínkou je, aby byla desátá! 

Doufám, že pozvání neodmítnou ;-)

8 komentářů:

Pan WLK řekl(a)...

A která ty jsi? Ta vpravo?

wlcice řekl(a)...

Vtipálku, ta víc oblečená!!! ;-)

Anonymní řekl(a)...

Markét, s fotkama jsem na tom byla podobně, ale cca před rokem jsem se do toho obula a 5 let fotek v PC jsem roztřídila, zazálohovala, nechala vyvolat a teď to tak dělám po každém zaplnění paměťové karty, když si vzpomenu na ten perný týden, co jsem nad tím strávila, jsem už vycvičená.

Unknown řekl(a)...

Já mám fotky taky v počítači, dělat alba nestíhám. Ale je fakt, že je to škoda. Ty co máme si děti taky pořád prohlížejí, no uvidíme, třeba se k tomu dopracuji...

Andrea řekl(a)...

kdž já když si vzpomenu, kolik by mě tasranad stála..z d toho nejdu:-))

thora řekl(a)...

Desata fotka bude, uz ji mam nachystanou, v sobotu nebo v nedeli ji ukazu. Sama jsem prekvapena.

Henri řekl(a)...

Děkuji za pozvání, fotku už mám, i naskenovanou.
Slzu už jsem utřela a po procesu pracovním napíšu a vyvěsím.

Marta řekl(a)...

Diky za pozvani, jeste ze jedu volit, alba mam u rodicu, tak tam neco snad najdu:-)