Léčba splínu

21.5.2010

Byl to náročný týden. V pátek odpoledne jsem měla jedno jediné přání: zalézt někam do pelechu a spát a spát. A pak se probudit a zjistit, že to všechno byl jen sen. Majda mě pozvala na kafe ;-) To se nestává tak často, ale tu a tam volá: "Mami, pojď si vypít kafe ke mně. Budeme si povídat. Nebo ti budu číst..." (čte pana Kaplana a chechtá se u toho jak blázen :-) - kdo ho  zná, je mu jasné-proč )

Majda toužila po nočním nákupu v Tescu. Občas mají akci- otevřeno do 23hodin a ceny bez DPH. Pátek byl zrovna tím šťastným dnem. Tak jsem zmobilizovala síly a po večeři jsme vyrazily na dámskou jízdu. :-)

Martinka už byla v pyžamu a já se jí ptala, co chce koupit v Tescu.
A ona povídá: "Kup mi rajčátka. Takový ty malý, jo? "
A já jí říkám: "Ale my nepůjdeme kupovat jídlo. Jen parádu, víš... "
A Martinka na to: "Hmm.  A jablíčka tam u parády  neprodávají?":-))  

Já jí ten její pohled na svět fakt závidím.. Chci to taky umět!! Teď bych to opravdu užila v praxi!! ;-)

Majda byla spokojená. Nakoupila si nějaké legíny a triko, bez kterého už dál nemohla žít... já  si konečně koupila džíny a výlet jsme zakončily posezením u kávy a zmrzliny.

Ve 22:50 jsme opouštěly parkoviště a myslím, že z výrazu Majdina obličeje je patrno, že tahle akce byla podle jejího gusta ;-)

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to jsem rada, ze se vam vecer vydaril. Bylo to treba. Pendula

ivy řekl(a)...

Nakonec odměna - pro Majdu paráda a pro maminku Wlčici spokojený úsměv Majdy.Jen pro skromnou Martinku nic...?

wlcice řekl(a)...

No, jablíčka jsme sice nepořídily, ta skutečně v obchodech, kde jsme brousily, neměli v nabídce ;-), ale koupili jsme jí stříbrný pásek v H&M, protože je tak hubená, že jí všechny kalhoty padají- dlouhá je totiž 125cm, ale pas má jak 3leté dítě!! žížala jedna nevykrmitelná ;-)

thora řekl(a)...

Co by jsme vsechno neudelali pro ty nase deti. Happy Majda se mi libi.

Katka s Nancy řekl(a)...

Holky, pekny vecer jste si urcite zaslouzily obe!!!

LenkaS řekl(a)...

Majdin úsměv vypovídá vše. Dámská večerní jízda se vydařila.
A splín jste, doufám, na velmi dlouhou dobu zahnaly. Wlci se porazit nenechaj!!!

Miška řekl(a)...

Nákupy ve společnosti Majdy a její spokojený úsměv byl určitě velikou odměnou a taky na dlouhou dobu tečkou za nevydařeným týdnem,viď!?! To je fajn :o) .

Unknown řekl(a)...

Bezva nápad, krásná léčba splínu:-)

zuzi řekl(a)...

Dobře jste udělala, děvčata.

Anonymní řekl(a)...

Dobře, že jste vyrazily holky, taky tak někdy vyrážím se svou starší princeznou a obě si to moc užíváme.

Andrea řekl(a)...

Tak to vám závidím..moje slečna již chodí s hochem:-))

Marci řekl(a)...

Happy Majda září štěstím, moc Vám to holky přeju. Já chci taky legíny tílko...

Arnica řekl(a)...

...myslím, že určitě účinná léčba... Vyrazit si dcerou po obchodech - to byl vždycky můj sen... Závidím! Je vidět, že to byla dobrá idea a že vám oběma to prospělo!