Mokré vysvědčení

15.6.2010

Martinka dnes absolvovala závěrečnou lekci svého plaveckého kurzu. Měla štěstí na úžasnou paní lektorku, která ji odnaučila bát se vody, naučila ji skákat, potápět se a i trochu plavat. Martinka dostala "mokré vysvědčení" a doufám, že v 1.třídě bude moci pokračovat ve výcviku v rámci školní družiny. Dopoledne už to nepůjde, musí chodit do školy, a odpoledne  máme týden tak rozplánovaný, že žádné další aktivity nehodlám přibírat. Už takhle nestíhám.


Po plavání chodí Máťa ještě do školky. Jsme tam akorát na svačinu, pak si pohraje s dětmi, naobědvá se a beru ji domů. Školka je v tu dobu vždy zamčená, aby někteří svěřenci nezdrhli. ;-)
Obvykle zvoníme na paní učitelku. Tentokrát bylo ale otevřené okno (mají třídu v přízemí), a tak jsem Máťu poslala, ať houkne do okna, že už jsme přišly a že prosíme odemknout. Nějaká konverzace proběhla, ale nerozuměla jsem všemu, byla jsem opodál. Stojíme tedy nějakou chvíli u dveří a mně to bylo už divné.


Tak se jí ptám: "Nahlásila jsi, že jsme už tady? "
"Jo. Nahlásila."
"A komu jsi to řekla? Přece tak dlouho nehledají klíče?, lamentovala jsem, ale bylo mi trapné zvonit, abych paní učitelku nějak nehonila, když vím, že má zrovna práci u dětí.
"Řekla jsem to paní učitelce Věrce" s klidem odpověděla Martina.
"Hm, a říkala něco?"
"Jo. Říkala."
"No a co tedy říkala?", dorážím už silně netrpělivě, protože na 10.hodinu mám domluvenou schůzku a zbývá mi na přesun už jen 10minut.
"Říkala, že máme jít okolo..."
... já myslela, že mi šlehne. Stojím tam snad 10minut, aby mi ta mimozemšťanka sdělila, že za rohem je otevřená terasa...
Tak jí říkám: "To snad není možný. Ty jsi ale pako! Tos mi to nemohla říct rovnou, když víš, že pospíchám??"
"Nemohla, když ses nezeptala. A nejsem pako. Paka totiž neuměj písmena. A ty já umim!" ... a zmizela ve třídě ;-)


11 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

No, máte to veselý, holky.:-) A k mokrému vysvědčení blahopřeji, je to hezké:-)

ivy řekl(a)...

Gratuluju Martince k mokrému vysvědčení :-))

Aranel řekl(a)...

Gratuluju k vysvědčení a Vám k rozumbradě :o)

Unknown řekl(a)...

Taky gratuluji k Mokrému vysvědčení, Martinka má pěknou vyřídilku:-)

Markéta a Luki řekl(a)...

Gratulujeme k mokrému vysvědčení :-))

Martinka je číslo, myslím, že ve škole si s ní užijou, ještě, že tam se paní učitelka na všechno ptá :-))

Andrea řekl(a)...

A měla pravdu:-))))

Daniela řekl(a)...

Martinka je šikovná a vtipná k tomu :-) . D.

Lenka řekl(a)...

Já Ti říkám, že geny jsou svinstvo. Já moc dobře vím po kom ten humor má.

Pisarka řekl(a)...

Myslím si to samé, co Lenka :-))
Aspoň už víš, jak je důležité klást přesné, cílené a jasné dotazy. A rozhodně se nenudíš.

LenkaS řekl(a)...

Martinka je šikula. Po kom asi? :-)

wlcice řekl(a)...

No, po KOM asi??? Po Wlkovi přece!! ;-)