Jak se venčí krokodýl

17.7.2010

17.července má svátek Martina.
Tedy i to naše malé stvoření má "svůj den" :-) Těšila se na něj a otravovala s tím už od Vánoc: kdyže bude mít svátek a co asi dostane... snad z toho časem vyroste ;-)
Toužila po nafukovacím krokodýlovi.
Tož jsem zakoupila jednoho takového PVC živočicha MADE IN CHINA. Wlk jej nafoukl, strčili jsme jej do auta a vyrazili směr HK- vystřídat babičku a  dědu po týdenní šichtě. Už nás vyhlíželi. Martina šílela radostí, když z nákladového prostoru vykoukl krokodýl :-))

A takhle vypadalo jeho venčení...a vlastně i krocení ;-)


V rybníce k mému zděšení  plavaly i užovky... ty byly ovšem zcela nezkrocené a velmi rychlé, takže digi nestíhal fotit. ...já teoreticky vím, že NIC NEDĚLAJÍ, ale nestačím si to předříkávat tak rychle a intenzivně, abych tomu uvěřila a setkání s nimi se pro mne stalo příjemným :-)


Za to, že babička s dědou přežili ten týden s dětmi bez nehod a taky proto, že máme všichni hromadně ty svátky, pozvali jsme je na oběd do prima restaurace v Třebechovicích pod Orebem. Restaurace se jmenuje Černý kůň a všechno, co nám donesli na stůl nejenže úchvatně vypadalo, ale i báječně chutnalo.
Já si dala mexickou kuchyni -a udělala jsme dobře! :-)  Obsluha vlídná, neskutečný výběr vín ...jen lidí byla plná restaurace - vyplatí se rezervace míst předem.


Po dobrém obědě jsme ještě navštívili proslulý Proboštův betlém ve zdejším muzeu.
Opět krásná podívaná. Já jej tedy pravidelně chodím obdivovat v letních měsících...no ale zas tam není dav lidí a člověk si může ty stovky pohybujících se figurek prohlížet, jak dlouho potřebuje.

Všichni byli spokojení, babička s dědou odjeli dobře naladěni domů, my jsme si přebrali potomky do péče a večer konečně po dlouhých týdnech tropických veder trochu sprchlo.

8 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Tož krotitelce vše nej k svátku :-) a to jídlo vypadá naprosto báječně...

Daniela řekl(a)...

:-) . Jídlo vypadá výborně. D.

zuzi řekl(a)...

Krokouše jsi vybrala dobře, i já mám chuť na něho nasednout :). A děkuji pěkně za tvoje nečekané překvapení, co mě tu čekalo na stole :)

Andrea řekl(a)...

Jísdlo skvělé atip my určitě využijeme..můj kraj:-)

thora řekl(a)...

Congratulations to you, ladies! I love the crocodile.

Jitka Neradová řekl(a)...

Tak blahopřeji Martince k svátku a krokodýla krotí báječně. Setkání s užovkou by mě dost vylekalo. Ovšem,když jsem se jednou potkala s vodní myší nebo co to bylo, málem jsem dostala infarkt. :-)

LenkaS řekl(a)...

Martince dodatečně vše nej k svátku!
Jednu velmi rychlou užovku máme na zahradě v jezírku, brrr :-(

pisarka řekl(a)...

Ale tož co to čtu...vlci se bojí neškodných užovek? :-))