Mikešův příběh

18.8.2010

...skončil dnes ráno.

Mikeš se už neprobudil. Za těch 8let, co nám dělal milou kočičí společnost, jsme si na něj tak zvykli, že od rána vlastně nedělám nic, než bulím jak želva.
100x si můžu říkat, že je to tak nejlepší a že jsme nic nezanedbali a že se netrápil..., když už tady není. Srdíčko ho prostě náhle zradilo.

Děti vzaly atlas koček. Dlouhosrsté (ty česací ;-)) jsme zavrhli rovnou, a  dohodli jsme se, že si pořídíme  britského kocourka. Nikdy jsme ušlechtilou kočku neměli.... a líbí se nám jejich kulaté hlavy a statná těla (je co hladit ;-) ) a vychvalují i jejich inteligenci a mírnou povahu, je vhodná k dětem- tak uvidíme, zda i k těm našim.
Okukujeme fotky v inzerátech a až se trochu vzpamatujeme, vyrazíme na nákup "náhradníka"  :-(( Bez kocoura to tu prostě nestojí za nic...

27 komentářů:

Sam řekl(a)...

Je mi to líto ..... nákup dlouho neodkládejte .... mám doma Britku fon popelnice. Do dnes nemohu pochopit, že někdo vyhodí v lednu kotě na ulici :-(
Třeba by jste si vybrali tady:
http://www.kocky-bona.net/2-kocky-k-umisteni.html
nebo v nějakém jiném útulku

JitkaI řekl(a)...

To je mi moc líto.Ještě jsem vám nikdy nepsala,ale čtu pozorně a ráda už dlouho.Mám stejnou čerstvou zkušenost,jen psí.Minulý čtvrtek nám zemřela fenka Bára a slzavé údolí bylo i u nás, přece jen,byla s námi 9,5 roku.Tak přeju,ať máte brzo nového chlupatého člena rodiny.
Jitka

Aranel řekl(a)...

Je mi to opravdu líto. Už kvůli holčičkám. Chtěla jse i napsat v majlíku, že v tomto případě je dobré pořídit rovnou nové zvířátko, protože ztráta není tak bolestivá. Zůstane doma mlaďoch. My to tak udělali s Ájou, pořídili jsme ji Holynku, rána to byla pro nás veliká ale tím, že doma byla Holy, navíc v očekávání nebyl to pro nás takový šok. Nicméně stále na ní vzpomínáme, zvířátko je prostě nenahraditelné, každé má trošku jiné chování a tak.
Na britské kočky mám senza kontakt ale až v zemi maďarské, tak pro případ, že by ste se chtěli rozjet nebo jen podívat :o) www.bencofarm.hu nebo facebook.com/Bacofarm mají i pejsky, samozřejmě dandíky :oDD

Lucie řekl(a)...

Tak to je mi líto...... :-( Jsem hltala každý řádek, když jste byli u veterináře a držela kocourkovi pěsti...... bohužel....

Miška řekl(a)...

Wčí smečko je mi to líto:-(.Přeju dobrý výběr a rychlí ať nesmutníte moc dlouho.

Anonymní řekl(a)...

Markét, moc mě to mrzí, my jsme přišli o kocoura v zimě, měli jsme ho jen půl roku, ale i tak jsme to moje holky i já s manžou nesli hodně těžce. Teď máme kočku, úplně obyč., ale jsem ráda, že jsme se rozhodli pro další. Držím palce, ať nového kamaráda ( dku) najdete brzo.

Anonymní řekl(a)...

Tak jak? Našla jsi něco? Mám se ptát?

Iva řekl(a)...

Ach jo,rozumím vám, mám to za sebou už několikrát, vždycky si myslím, že jsem připravená, ale není tomu tak.Držte se a vybírejte rychle....Iva(neslyšící kocour)

Lucka řekl(a)...

To je mi moc líto...:(

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Wlci, tady mě to nedá a musím (i v nedostatku času, kterým disponuji)nějak reagovat. Vím, co pro vás (a hlavně Majdu) Mikeš znamenal. Je mi to opravdu líto a vím, že bude nenahraditelný, ale přesto se o to pokuste...
Hlavu vzhůru a ať vyberete dobře.
Hanka

Markéta a Luki řekl(a)...

To je nám líto ... :-(
Přejem úspěšné rychlé hledání ať je doma zase co hladit :-)

Marci řekl(a)...

co napsat?je nám to líto

LenkaS řekl(a)...

Taky nám to je moc líto. Moc jsem vám po včerejšku držela palce, že to nebude s tou kardiopatií snad tak vážné.
Držte se..

thora řekl(a)...

I am very sorry to read about your loss and can understand your sorrow. Big hug.

Pan WLK řekl(a)...

Vzpomínka na Mikeše

Jaffi řekl(a)...

Je to moc smutné, ale určitě tě může hřát pocit, že se u vás měl moc dobře a to je nejdůležitější!

Hodně štěstí při hledání následníka.

Anonymní řekl(a)...

Milá smečko,také je mi moc líto vašeho kočičího kamaráda. Určitě nečekejte dlouho a zalepte dírku v srdíčkách nějakým novým chlupáčkem.Osobně se moc přimlouvám za útulkáčka-je tam nyní spousta koťátek a mnohdy i briťáčci nebo jejich kříženci.Těšíme se na dobré zprávy!JaKo

Olga řekl(a)...

Je mi to líto. Ale Mikeš se u Vás měl luxusně, a teď je určitě v kocouřím nebíčku. Olga

Anonymní řekl(a)...

Hezká prezentace, fotek má jako modelka ... a kam Mikeše pochováte? Bude mít hrobeček??? zuzi

Unknown řekl(a)...

To je mi líto, byl nádherný!

Katka řekl(a)...

Aj mne je to veľmi ľúto... :(

K. řekl(a)...

Jeejka, tak to je mne moc lito:(((.

Anonymní řekl(a)...

Zdá se, že tohle léto je nějak zaklté... Všude kolem umírají zvířátka. Několika přátelům uměly kočky, potkani. A naší pudličce se objevila rakovina. Byla před pár dny na operaci, vyndali jí i dělohu, byla to veliká operace a už jsme se všichni báli, že ji po 12ti letech ztratíme. Naštěstí přežila a zatím se drží, ale měla namále... A teď vidím, že i u vás...:-( Tak snad už to špatné období zvířátkům skončí. Zdravím a myslím na vás. Ester

Emily řekl(a)...

Je mi to moc líto. Určitě měl u Vás krásný život - z těch fotek to přímo čiší.

Aya řekl(a)...

Tak koukám, že jako poslední jdu kondolovat...mrzí mě to. :o(
Doufám, že další britský kocourek se u vás objeví už brzy.

Andrea řekl(a)...

Poslední jdu já:-((Týden jsem na chalupě a pna meganka i mikeš..ach jo:-(((Je mi to líto, markét:-( Snad brzy najdete nějakou další kočičí radost..

Anonymní řekl(a)...

je mi to moc líto, teprv teď jsem se to dozvěděla! Mikeš byl nejkrásnější kocour co jsem kdy poznala!!! kristina-jemima