Slonovinové

8.8.2010

...tak se podle mně dostupných pramenů nazývá 14. výročí svatby.
Jojo, je to dnes právě 14let, co jsem své originální příjmení vyměnila a dobrovolně se stala řadovou  Wlčicí :-)
Musím říct, že za ty roky jsem si na to zvířecí příjmení už zvykla a nelituju. Taknějak jsem se s panem Wlkem sžila :-) Je dobře, že je rozvážný a tolik klidný... jiný by mě asi zabil ;-) - závidím mu (hned několikrát denně) jeho nadhled ...ten my cholerici pracně hledáme až po výbuchu emocí :-(

Nechci tu vytvořit další  "ódu na manžela" po vzoru manželek (bývalých)předních českých politiků, to ne ( tak úžasný jako Jirka Paroubek samozřejmě není ;-)   )
Ať jsme si, co jsme si... je to táta, na kterého se děti těší, který si s nimi umí bezvadně hrát a umí jim uvařit všechno, co si jen vzpomenou -a na rozdíl od maminky - to dělá rád!! :-) ...a ani po těch letech nezapomněl donést kytku a šampáňo... tak doufám, že to spolu ještě nějaký rok vydržíme ;-)


22 komentářů:

Pan WLK řekl(a)...

No tak si ty botičky kup, však nemáš v čem chodit.

Pan WLK řekl(a)...

:-)

Já jenom, žertovala.

Tady máš ještě k těm čtrnáctinám písničku...

http://www.youtube.com/watch?v=mp7zeZ4pVz0

wlcice řekl(a)...

Hele, ty šelmo psovitá, jestli narážíš na ty, co jsem výhodně koupila ... že je akutně nepotřebuju- to je sice pravda, ale nech to tam za tu cenu!! :-) ... a nech toho, nebo sem napíšu i to, že chrápeš a cákáš v koupelně na zrcadlo :-))

ivy řekl(a)...

Co jiného napsat než obrovskou gratulaci a přání mnoha dalších společných spokojených let !

Andrea řekl(a)...

No...co na to říct...my víme , že nejsi paní Petra:-)

Andrea řekl(a)...

he, he...vždycky mi nenahraješ, te´d jo:-)))

Jaffi řekl(a)...

Přeji krásné výročí!

Nás to čeká za 14 dnů, ale bude to zatím jen výročí bronzové.:o)

Anonymní řekl(a)...

Další krásné WLČÍ dny přeje Kačaba:)

Anonymní řekl(a)...

Gratulace, mě čeká za pár dnů 9., tak ať Vám to pořád krásně funguje.

Gabro řekl(a)...

Gratuluji k Vašemu slonovinovému výročí :-)!!!

Pisarka řekl(a)...

Je vidět, že jste se dobře vyčenichali. Vzhůru do dalších let, ať vám kožichy společně zešediví!!
(A cákání na zrcadlo - to znám, nedělají to náhodou všichni chlapi?)

Marci řekl(a)...

To se ti to vytahuje,když jsi si vzala Wlka :)Ale já ti ho přeju...a cákají opravdu všichni chlapi,i ten můj...Tak vzhůru do šedin!!!!

Anonymní řekl(a)...

Vy z těch oslav nevyjdete. Velká gratulace všem.

wlcice řekl(a)...

Pisarko, :-) díky, to je tak krásně a něžně napsáno... já pevně doufám, že nám "kožichy společně zešedivějí" - on má přesně ty vlastnosti a schopnosti, které mně chybějí! :-)

Lucka řekl(a)...

gratuluji k výročí!

a bot není nikdy dost :))

Daniela řekl(a)...

Také gratuluji k výročí. Jen tak dál :-) . D.

Anonymní řekl(a)...

Další hezké dny, měsíce, roky ve vlčím objetí přeje zuzi. :)

Anonymní řekl(a)...

Hezké výročí a příjemnou oslavu u šampáňa.Pavla

thora řekl(a)...

Fantastic! Happy anniversary. It feels so good to hear about functioning marriages and your family seems to live with loads of humour. Be happy for many years to come.

LenkaS řekl(a)...

Dodatečně přejem mnoho dalších společných let! Je moc krásné, když se sejdou dva lidé, kteří se tak vhodně doplňují. Všechny životní nástrahy pak zvládnou lépe a nekončí vztah předčasně, jak je dnes téměř běžné.
Takže hodně energie celé vaší vlčí smečce posílá Lenka, Anežka, Emička a Ivo :-)

Lucie řekl(a)...

Gratuluji k výročí a přeji hodně zdraví a pohody celé smečce! :-D

Anonymní řekl(a)...

Jéé, tak my slavili výročí jen o den později a také bylo 14.
Jinak přeji hodně štěstí!!!!
Petra N.