První dny nového roku

1.1.2011

Silvestra nijak extra neslavíme. Vzhledem k tomu, že jsme "noční ptáci", máme takových silvestrovských nocí stovky do roka :-) - respektive mluvíme o velkém štěstí, pokud se nám podaří zalehnout do postele ještě týž den ;-) Děti se samozřejmě těšily, že nebude večerka. Pozvaly si sousedovic holky, takže tu do osmi hodin hrály nějaké hry a byly zavřené v pokoji, odkud se ozývaly nejrůznější zvuky a skřeky, ale když to není dětský pláč, tak tam prostě nejdu ;-)

My s Wlkem jsme si otevřeli výborné víno, já vyrobila nějaké chlebíčky a naházela na talíř pochutiny všeho druhu a ani nevím, co jsme dělali, že to tak uteklo a byla půlnoc. TV estráda prý byla strašná- to nemohu soudit, nejsem znalec TV estrád, ani je cíleně nezapínám, ale letos jsme s Wlkem tesknili po pořadu, který nám byl tuze milý a který byl  na ČT loni zrušen- a tím byla "Noc s Andělem". Ten nám vždy vytvářel příjemnou kulisu. Objevovaly se v něm i nové a zajímavé tváře- ne jen ty "profláknuté" :-((

O půlnoci jsem se pokusila vyfotit nějaké rachejtle, ale foto je opravdu jen ilustrační, rozhodně ne povedené

Novoroční předsevzetí si nedávám.
Vím, že bych je porušila ještě ten den, a pak by mě hlodalo svědomí.

Mety jakože: 
- budu jíst zdravě - tabulku čokolády nesním na jeden zátah, ale  vždy si odlomím jen pár kostiček a zbytek   spořádaně vrátím na místo
- budu chodit dřív spát
- budu žehlit hned ten den, co prádlo seberu a nebudu ho vršit do metrových hromad
.... jsou pro mne nedostižné. Prostě jsou to negativa mojí osobnosti, ale patří ke mně a rozhodně mě neopustí s novým letopočtem :-)

Nicméně bych sobě i všem ostatním moc přála, aby v novém roce bylo všeho přiměřeně;
aby radosti i strasti, bez kterých to bohužel taky nejde, byly v rovnováze,
aby všechny problémy, s nimiž se setkáme, byly řešitelné
a aby se lidi vzájemně neotravovali malichernostmi.
To celé, aby se dělo za plného zdraví všech :-) - mým snem je chodit k lékaři pouze na preventivní prohlídky :-) (další nedostižný cíl! ;-) )

9 komentářů:

Janah - Švédské listy řekl(a)...

Já jsem si dala předsevzetí, že si nebudu dávat předsevzetí :-D

Přeji do nového roku vše nej a hodně zdraví, když už nechodíš na ty preventivní prohlídky. ;-)

Bragnae řekl(a)...

Tak hodně štěstí při dodržování předsevzetí :)

Amelie řekl(a)...

Já si předsevzetí nedávám, ale ty 3 mety bych mohla opsat. :-) Ale čokolády není nikdy dost. :-)

Aranel řekl(a)...

A co to je, člokoláda? :oDDD
Já si dám předsevzetí, že budu reagovat na příspěvky oblíbených blogů rychleji

Andrea řekl(a)...

No pod ta předsevzetí bych se i podepsala, ráda bych se ptalajakoLída..alejámoc dobře vím, co je čokoláda:-)))

wlcice řekl(a)...

:-)) Aranel, tak takhle bych s e taky jednou chtěla umět zeptat... A co je to čokoláda???...

Emily řekl(a)...

Život bez čokolády musí být strašně ochuzený :o)))
K metám se hlásím též, ale jsou pro mě nedostižné, úplně mimo mou přirozenost.
Noc s Andělem mi moc chybí. Ale naděje zůstává, třeba ji za pár let opět rozjedou...
Šťastný nový rok!

Ipsilonka řekl(a)...

Patřím do starší generace, ale musím říct, že mi mluvíte z duše. Hlavně ta (ne)předsevzetí, to jste udělala dobře. Například čokoláda se má sníst celá, je-li to s chutí, určitě nám prospívá. Záměr vzít si spořádaně kousek - to je stresor, páč ji stejně "sežeru" celou.
A žehlení? Všimla jste si příjemného efektu, že některé z vrstvených hadříků se časem poněkud zmenší nebo se z jiného důvodu stanou nenositelné?
A spát budete, až to opravdu budete potřebovat a nebudete mít energii cokoliv dělat. Ale teď ji máte a to je dobře. A proto jsem si Vás zařadila do svých oblíbených blogů.

wlcice řekl(a)...

Díky všem, kteří mají pochopení pro můj nespořádaný život a napsali úsměvné komentáře :-)