V zajetí Barování

 11.1.2011

Po neskutečné a neuvěřitelné bitvě o lístky se nám podařilo i letos usednout v Malostranské besedě k pořadu, kdy vlastně nikdy nevíte, kdo/co vás tam čeká.

V podstatě jsou tam vždy jen dvě jistoty: Sandra Nováková, ředitelka celého přadu, a Filip Rajmont, pohotový moderátor, který celý večer organizuje, vtipně komentuje, umravňuje účinkující- trvá na jejich včasných  odchodech od barpultu a nástupech na jeviště  .. ;-), což mu někteří s chutí kazí (předvedu názorně ve videoukázkách).

Ani tentokrát nebyla nouze o vynikající výkony.  Ale dneska bych na úvod zařadila ukázku, jak zpívá 1.dáma této akce: Sandra Nováková




Jinak je Sandra Nováková herečkou, která zahraje naprosto cokoli. Petru Šimčíkovi např. dokonale posloužila jako držák textu :-)




Líbil se mi i mladý muž se jménem, s nímž se v showbyznysu bude skvěle vyjímat ;-)  /mám pro zvířecí příjmení slabost, neb sama jedno vlastním - takže "nic ve zlém"!!/ 
Adam Vopička a jeho skvělá angličtina :




Neuvěřielně krásně vypadá při hraní na housle Markéta Muzikářová. Housle jí fakt moc sluší a má je plně pod kontrolou... inu dynastie Šporclů má svůj rodový znak  a každé miminko se u nich patrně rodí se smyčcem v ruce ;-)



Publikum nadšeně vítalo skupinu Eddie Stoilow. Jsou skvělí, Žampík skvěle zpíval i bez kšiltovky :-) a klavírista David taky nemá chybu!! :-)




Poprvé jsem  viděla i vynikající Zdenku Trvalcovou, která ohromila francouzskými šansony:




Prostě bylo toho moc! Každý účinkující byl odměněn vydatným (a zaslouženým) potleskem. Nechyběl ani Richard Nedvěd - tentokrát  pravil, že si vzpomněl, že vlastně umí hrát na klavír -usedl a hrál a zpívat k tomu...samozřejmě i v této oblasti si vytvořil vlastní styl :-))
(video se nevešlo- R.N. je prostě velký umělec-takže jsem ho nacpala do úschovny a link případným zájemcům pošlu)


Neskutečným a neúnavným bavičem je Tomáš Klus. Písničky už byly na youtube zveřejněny asi všechny, takže ukázka je jen kratičká a zachycuje okamžik, jak se dá u pana Rajmonta šplhat (ono ASI nestačí jen verbálně chválit :-) )



Zkrátka byl to další úžasný večer, který jsem tedy fakt moc potřebovala, neb jak čtenáři vědí, náš rodinný život je na události pestřejší, než někdy stíháme zažít. ;-)

 Loučili jsme se se svými přáteli, že "zas v únoru"...  my jsme fakt závisláci :-))
Je to takový barovací cyklus: 14dní se dohadujeme, jak a kdy kdo koupí lístky- vylepšujeme strategii ;-), když už  nějaké jsou- tak se složitě přerozděluje, kdo půjde- nikdy nevyzbyde na všechny :-( , pak si voláme, jak se těšíme- já uháním babičku a otravuju, aby si určitě nic nedomlouvala, že musí hlídat, sjíždíme programy divadel- kdo kde hraje- a litujeme, že tam "určitě nebude ten a ten, když hraje jinde", pak si tedy konečně užíváme celý dlooouhý večer - a už při odchodu u šatny polovina grupy hučí, kdyže dám videa na blog- a proč "až zítra"??? - no zbytek měsíce sjíždíme to, co jsme si natočili- a tak to jde pořád dokola... už  skoro rok :-)))
 -----------------------------------

Pod čarou:-)

Stalo se ještě něco, co musím napsat, protože se to nestává denně :-))

Včera mě totiž trvale decentně se tvářící pan Filip Rajmont docela vyvedl z míry. ;-)
Uprostřed pořadu totiž zahlásil do mikrofonu, kdeže je ta Wlčice, co o Barování píše?
Ve mně by se krve nedořezal. Všichni se samozřejmě  začali rozhlížet kolem. Dobráci u stolu začali rámusit, že jako "tady!".... Zaujala jsem pozici mrtvého brouka, neb mě napadlo jen jediné: Teď  mě vyzve přede všemi, abych vymázla kartu z foťáku...  Tak asi napotřetí jsem se tedy k nicku a blogu přiznala :-) .... a překvapivě jsem nebyla ze sálu vykázána, ale pochválena!! :-)) Oni to čtou!!??

... tento příspěvek byl tudíž psán ve velkém stresu... jakože napíšu NĚCO...a příště už  nebudu oslovena  v sále, ale hned u vchodu - děkujeme, odejděte ;-)

( Moc děkuji Maríně za to, že se pohotově chopila foťáku a zvěčnila mou chvilku slávy - já toho nějak nebyla schopná :-) A rovněž jí děkuji za autentické foto, kde zachytila mé bezvýznamné blogové já a pana Magistra Filipa Rajmonta, člena činohry ND, syna herečky Kateřiny Burianové a neméně významného tatínka- každopádně všichni u nich doma  v ND buď  hráli, hrají, nebo hrát budou... nebo se tam jinak umělecky realizovali...  ;-)



 ------------------------------------
 Úplně pod čarou ;-)

 Pro ty, kteří si sem TAJNĚ chodí číst, kdy a jak se "paní Wlčice" dostává domů, tak tentokráte se žádné procházení po Karlově mostě nekonalo. Bolí mě noha, takže - šup do taxíku a hurá do pelechu.


Tak jsem si libovala, že jsme doma brzy a poslední pohled na hodiny byl cca ve dvě ráno... když se o hodinu později z dětského pokoje ozvalo: " Tady je tma! A mě už to spaní nebavííííí!" .... naše Martina měla dojem, že už je asi dlouho v klidu a že je čas všechny pěkně zavčasu vzbudit do nového dne...

16 komentářů:

Jitty řekl(a)...

Dobře jsem se pobavila jen při čtení:-)... V reálu to muselo být skvělé!

Prosím o tip - kdy a jak ty lístky kupujete:-)?
J.

Unknown řekl(a)...

Jéje, tak sláva Wlčice se šíří do světa! Gratuluji ke slavné chvilce a přeju, ať takových příjemných překvapení je čím dál víc:-) Fakt je, že já u tebe o Barování taky ráda čtu, i když si asi nikdy nezabaruju. Pochvala je zasloužená:-)

ivy řekl(a)...

Vychutnala jsem si videa a báječně se pobavila tvými komentáři.
Nechci prorokovat (ne provovokovat),ale do budoucna vidím tvoji velkou mediální slávu.Už tě pozvali k účinkování?
:-))

Pavla řekl(a)...

Dobry vecer, je super ze o Barovani pises. Stale vice me laka, zkusit stesti a jednou take vyrazit.
Bez blogu by clovek ani nevedel ze existuje. Diky Pavla (videli jsme se na Raduze v Pocernicich :-)

Andrea řekl(a)...

Tvá chvilka slávy se mi LÍBÍ!

Lucka řekl(a)...

Barování je úžasná věc - leč pro nás Hanáky trochu z ruky. O to víc díky, že jsme měli možnost 2x se zúčastnit.
Úžasný zážitek!!!!!
V šest ráno jsem to předčítala Vaškovi :))
Také věřím tvojí mediální hvězdě, že bude dále stoupat :D

Eliska řekl(a)...

Já taky děkuji za skvělé reportáže :)

Škoda, že v Brně je nuda a nic obdobného se tu neděje...

E.

Margit řekl(a)...

Barování mám z ruky, tak vždycky se zájmem čtu a koukám tady na blogu.

Ta chvilka slávy mě pobavila, a šok jí předcházející ještě víc :-D

wlcice řekl(a)...

Jéé, jen po mně nechtějte vědět, jak se lístky kupují Já to nevím! Já je kupř.koupila v momentě, kdy mi všichni zoufale volali, že jsou vyprodané! Je to o štěstí a o náhodě. Na VIP vstupenky zatím bohužel nedosáhnu ;-), takže zas budou nervy a stres, jestli to vyjde i v únoru :-)

Anonymní řekl(a)...

Zdravím a pravím,že to tu vždycky ráda objevím:-)Ať žije Barování! Obdivuju Vás. že dokážete i točit, já si vždycky slibuju, že vezmu aspoň foťák, ale vždycky zapomenu... A prosím pěkně mohla bych poprosit o ten link na R.N.? Dobrý a ještě lepší den přeju! Martina T.D.

Anonymní řekl(a)...

Ještě jsem si tentokrát neposlechla ukázky, ale vrátím se. To odhalení muselo být krásné a překvapivé. Zasloužíš si to Wlčice, matko rodu :). zuzi

Marci řekl(a)...

Přesné,vtipné,zábavné,pravdivé...Gratuluju,zvládla jsi to i pod nátlakem na jedničku.

Anonymní řekl(a)...

Ještě k Barování http://bandzone.cz/fan/mado

Aranel řekl(a)...

Milá Markéto, konečně jsem si a moc ráda udělala čas abych přečetla a vzhlédla, poslechla příspěvek. Překvapil mne zpěv i projev samotné Sand N, Kdo by to řek? :o) Barování bude jedinečné svoji atmosférou.
A moc mne potěšilo, že tvé blogování není jen tak do větru :o) to už bys měla mít i vlastní VIP barovou židli. Přeji další krásné zážitky snad se tam protlačím taky jednou,zatím se budu těšit na další příspěvky nejen z MB :o)

Anonymní řekl(a)...

určitě to bylo moc pěkný,Zdenka Trvalcová je vždycky skvělá

Katka řekl(a)...

určitě to bylo moc pěkný,Zdenka Trvalcová je vždycky skvělá