Divadlo žije!

14.2.2011

Divadlo žije! - to je název mého oblíbeného TV pořadu ( a že jich tedy v TV programu nemám mnoho :-)) . Ráda sleduju, co nabízejí současné divadelní scény a vždycky s e těším na soutěžní otázku. Za správnou odpověď může totiž vylosovaný divák získat 2 vstupenky na představení dle vlastního výběru. Takže pokouším štěstí už dlouhé měsíce...

Zrovna nedávno jsem ve svém příspěvku zmiňovala, že k mojí velké smůle jsou vstupenky na některá představení půl roku předem vyprodané.  :-(

No a představte si, že jsem vyhrála!
Upozornilo mě na to několik lidí a já si musela příslušný díl vyhledat na internetu, protože jsme zrovna tou dobou byli na horách, takže jsem TV nesledovala ani náhodou.

 A je to tak! Už přišel i mail z ČT a já si mohu vybrat, kdy chvi Věc Makropulos vidět! :-))
Radost mám velikou, neb nepatřím zrovna mezi miláčky Štěstěny a neužívám si takové okamžiky příliš často ;-)
A taky jsem moc zvědavá, co předvede pan Filip Rajmont na své domovské scéně. Znám ho jen jako moderátora Barování, seriálové postravy TV NOVA identifikovat nedokážu, to si nepouštím ani k tak zoufalé činnosti, jakou je žehlení ;-)
Kritika se o představení vyjadřuje podezřele pochvalně, takže už aby bylo září ... no dřív to prostě nejde! ;-)


Tak ať divadlo nadále žije! :-)

9 komentářů:

JaninkaD řekl(a)...

Gratulujůůůůůůů!

Jitty řekl(a)...

Tak to velká gratulace!!!

Díky tomuto blogu jsme si zakoupili lístky na příští Barování:-). Půjdete taky?

wlcice řekl(a)...

Za gratulace díky, jak málo stačí k radosti, že? ;-)

na březnové Barování máme samozřejmě lístky taky! :-)

Jitka Neradová řekl(a)...

Blahopřeji, Divadlo žije mám také ráda a že jsi vyhrála je důkaz, že opravdu žije:-) Věc Makropulos bude určitě skvělá.

Marianna řekl(a)...

Paráda! Takže uvidíte madam Červenou naživo... 8-P To bude panečku zážitek! Je dobře, že jste ty lístky vyhráli právě Vy. Takoví teatrofilové si to nejen zaslouží, ale takovou výhru opravdu docení ;) Už se těším na článek!
A s tím Barováním jste teda draci, já ani nezaregistrovala, kdy je předprodej... :-D

Anonymní řekl(a)...

Jupííí, to je milý dáreček!!!Gratulace z Ovy:)Kačaba

ivy řekl(a)...

Markéto gratuluju a jsem ráda,že vylosovali právě tebe :-)Vidět na vlastní oči Soňu Makropulos,to bude jistě hluboký zážitek.Těším se na září :-)

Andrea řekl(a)...

gratulace, markét!

LenkaS řekl(a)...

Gratuluji!! Moc!