Přání k narozeninám

3.2.2011

... patří Majdě. Dneska je jí 14let.
Uteklo to a radši ani nechci dělat nějakou rekapitulaci... Kdo ví, oč jde, ať prosím mlčí- ostatním předkládám přáníčko, kterým opět bodovala naše Martina :-)

Už před týdnem začala pracovat na výrobě dárků pro Majdu. Vyrobila nějaká zvířátka z papíru, záložky do knihy a taky přání. Když mi ho ukázala, padl mi zrak na číslici, která měla vyjádřit, kolikáté narozeniny Majda slaví- a byla tam 11!!!
Tak jí říkám: "Máťo, ale Majdě je 14! A tys napsala 11! Nechceš to předělat? "
Máťa na to koukla -rozhodně ji moje poznámka nevyvedla z míry- a šeptem mi sdělila: "Mami,  ty jí to neříkej a ona si toho určitě nevšimne."

Tak tomu jsem tedy nevěřila. Majda je ve věku, kdy si ještě číslo pečlivě hlídá a už jsem si živě představovala tu scénku, kdy Martině nevybíravě sdělí, že to zmastila a Martina to obrečí.

O to větší zděšení mě popadlo, když jsem spatřila, jak si dnes gratulantka nese hromadu věcí a i ono inkriminované přání s 11. Nepředělala ho. Neměla prý čas...

Poradila si po svém: k požadovanému číslu 14 se dobrala početním příkladem: 11+3... a to je přece potřebných 14 ;-)
Text byl rovněž originální: "Fšechno nejlepčí přeje MaŤa k čnáčti(rozuměj čtrnácti)

Majda se smála, samozřejmě ten početní příklad okomentovala, neboť jí bylo hned jasné, že nevznikl náhodou (hehe, tady si Máťa ještě vystačí s jednoduchým sčítáním, u nás už by mohla čísla i umocňovat :-)) ..a vše proběhlo v pohodě.

Majda byla překvapená z dárků, neb jediné, co žádala, byl oběd v číně (hehe, ona,která jí jak vrabec touží po pozvání na oběd??? - má ho mít!!)  - no a my "vtipní" rodiče jsme ji obdařili elektronickou čtečkou knih, protože číst bichle a otáčet stránky je pro Majdu problém, takže tento chytrý vynález by to mohl vyřešit.

Oslavenec byl nadmíru spokojen... a o to vlastně šlo! :-)) ...tak ještě to zdraví, a´t se chřipka všem vyhne obloukem a ať už je jaro!! :-)


21 komentářů:

ivy řekl(a)...

Majdě přeju všechno nejlepší k narozeninám :-)) Jistě bude její narozeninová oslava stejně veselá jako přáníčko od Martinky :-)

Marta řekl(a)...

Přeju krásné narozeniny! Marta

Lucka řekl(a)...

Majdě přejeme krásné narozeniny!!
Dárek jste vymysleli parádní :)

Martinka je úžasná, s tím sčítáním mi vnukla výbornou myšlenku (babičku čeká padesátka, se kterou se nemůže vyrovnat)

Ipsilonka řekl(a)...

Také přeji vše krásné Majdě k narozeninám!!! A dobré pochutnáníčko v "číně".

dusanex řekl(a)...

...slušný... prosím vyřiď Majdě gratulaci. Pavel Dušánek

Markéta a Luki řekl(a)...

Připojujeme se ke gratulantům :-)

Jitty řekl(a)...

Přidávám se k přání krásných narozenin!!!

Emily řekl(a)...

Martinka je boží.

Magdalence hlavně zdravíčko.

Anonymní řekl(a)...

Martinka je šikula šikovná:-).
Majdě blahopřeju ke krásnému věku :-).
Celé rodince přeji pohodové pololetní prázdniny.
Miška.
Z mě nepochopitelného důvodu mi komenty nedovolují podepsat se tak jako vždycky. Tak odesílám anonymě.

Gabro řekl(a)...

Majdo, všechno nejlepší k narozeninám!!!

PS: Pro mě bylo také jídlo nejlepším dárkem! Teda hned po objektivu :-)

Marci řekl(a)...

přejeme hodně zdravíčka...všichni z Vranýho

Anonymní řekl(a)...

Opožděně všecko nej. i od nás.

pisarka řekl(a)...

Všechno nej..., hlavně ať se máte stále všichni rádi.

Anonymní řekl(a)...

Taktéž od nás letí přání k narozenínám. Ať si ty narozky Majda užije opravdu podle svých představ.
Na Martinku prostě nikdo nemá. J

Aranel řekl(a)...

Připojuji se, Majdě všechno nejlepší k 11+3 letům, teda čnáčtinám :o) Užijte si oslavu :o)

thora řekl(a)...

Happy belated birthday to Majda, all the best wishes for her. I had to smile constantly while reading about her sister's birthday card. Lovely.

Andrea řekl(a)...

Majdě vše nejlepší!Uteklo to staršně..

Katka řekl(a)...

Majde všetko naj k 11+3:)

Laďka a Pavel řekl(a)...

Když může někdo slavit třeba po patnácté dvacetiny, proč by někdo nemohl slavit 11+3? To jen Martinka objevila, jak ženské občas mlží ohledně svého věku :-))) Chytrá holka...
A Majdě všechno nejlepší :-)

Anonymní řekl(a)...

Jsem ostuda, nenakoukla jsem nějakou dobu a narozeniny Majdy mi utekly - přeju všechno nejlepší, moc jí pozdravuj od nás všech a těším se, že se někdy na jaře třeba na nějaké srazíku potkáme !!:)

Diny

LenkaS řekl(a)...

Milé Madlence, dodatečně ( a s omovou za opoždění) vše nej!!!