Příroda žertuje

26.4.2011

V úterý jsem si naservírovala jedno z pomlázkových vajíček.
Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že v úhledné bílkové garsonce spokojeně přebývají žloutková dvojčata!

Já nevím, že ani to vejce nemůžu mít standardní! :-))

10 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Krásný žertík přírody.

Anonymní řekl(a)...

Wlčice ještě doporučuji návštěvu ZOO Zlín -Lešná.Tak příště až budete plánovat cestu dej vědět dopředu.Pavla

Janah -Švédské listy řekl(a)...

Třeba byla vejce koupena v akci - dva žloutky za cenu jednoho :D

Andrea řekl(a)...

U vás mě to ani nepřekvapuje.Nejste příliš obyčejná rodina, tak co byste chtěli obyčejná vejce:-))

Anonymní řekl(a)...

Markét,standard je nuda... :), Šárka

Unknown řekl(a)...

No jo, vy musíte mít všechno extra:-)

Anonymní řekl(a)...

Hmmm, vařený dvoužloudek vidím poprvé v zivotě, vždy jen v syrovém stavu. je fajn, žes to ofotila, bude se hodit na novoročenku za pár let :), jestli přežijem :). zuzi

Anonymní řekl(a)...

Legrační,ale moc se mi to líbí

Danka a Jaro řekl(a)...

Varené som tiež ešte nevidela, ale u nás sa dvojžĺtkové vajcia normálne predávajú v podnikových predajniach jedného hydinového závodu.

Anonymní řekl(a)...

Markét, to máme normálně, hold umíme slepice dobře živit. Opravdu stává se dost často.