V Luhačovicích

24.4.2011

Nedělní odpoledne jsme strávili v krásném lázeňském městečku - v Luhačovicích.

Klasická kolonáda, kde se prodávají teplé i  dárkově balené kulaté oplatky a nabízí se i nejznámější z léčivých vod: Vincentka.


Hned na úvod se mě zmocnila chuť ochutnávat léčivé vody. Jako první přišel na řadu pramen pojmenovaný po patronovi Luhačovic-sv. Josefovi. Brrr, zdravý je jistě, ale páchne strašně a nechutná jinak ;-)
Uchvátilo mne ovšem to, že nájezd k němu je vybaven  nejen schody pro pěšáky, ale i nájezdem pro vozíčkáře! :-)


Stavby architekta Dušana Jurkoviče působí velmi vesele. Každá jiná, svou barevností působí optimisticky. Právě díky nim se centrum města dostalo do seznamů kulturního dědictví UNESCO.

V parku překrásně kvetla magnolie. Květy měla větší než já dlaň!


A co by to bylo za lázně bez lázeňských šviháků :-)

Další nádherný den jsme zakončili posezením u roztopeného krbu a nikomu se nechtělo jít brzy spát :-)

3 komentáře:

Andrea řekl(a)...

V Luhačovicích jsem byla jako dvouleté dítě..prý...naši o tom rádi povídali:-)nic si nepamatuju, divný, co?

Lucka řekl(a)...

Krásné fotky. Luhačovice mám moc ráda. Nemáme to sice daleko, ale už jsme tam hodně dlouho nebyli. Výborný tip na výlet :)

LenkaS řekl(a)...

Krásně prožité Velikonoce! Vy máte pořád mimořádně nabitý program. Obdivuji vás, že to vše stíháte.