Gouda

6.5.2011

V pátek večer jsem se vydala na nákup do Tesca. Akce několik dní odkládaná už dalšího odkladu nesnesla. Na neděli připadly babiččiny narozeniny, a tak bylo nezbytně nutné nashromáždit nějaké to materiálno, aby duše oslavenkyně byla potěšena. Materiálno jsem nashromáždila do několika tašek. Prošla spoustu obchodů, v DATARTU s prodavačem probrala asi 4 typy webkamer, abych babičce splnila přání (IT neměl čas, sleduje v TV MS v hokeji...) a koupila tu nej nej...

... a odebrala se do potravin, abych doplnila zásoby alkoholu a jiných nezbytností... Miluju sýry. Koupila jsem si k pozdní večeři dvacetidekovou kostku goudy a těšila se, jak si naleju dvě deci vína a dám si sýrový talíř.

Domů jsem dojela až někdy kolem půl desáté večer. Tašek bylo tolik, že jsem je musela z auta do předsíně nosit po částech.

Když jsem ale v kuchyni vše vybalila, balíček sýra jsem nenašla. Došla jsem dolů do chodby, jestli někde nevypadl- ale nic jsem nenašla. Zkontrolovala jsem ekotašky, které mají někdy tendece rozkládat se už cestou z obchodu- ale i ty byly celistvé. Tak jsem pojala podezření, že mi sýr vypadl někde v autě, nebo že jsem ho nechala omylem v nákupním vozíku. Achjo. To je to, že nic nedělám v klidu, pořád pospíchám- to mám za to!

Můj sýrový talíř se tedy musel obejít bez goudy :-( 

O hodinu později volá z přízemí babička: "Proč jsi mi ten sýr hodila na zem?? Děda ho neviděl a asi na něj šlápnul, je nějaký pochroumaný.."


Po přezkoumání sýra bylo jasné, že na sýr nikdo nešlápl, ale že se  sýra se zmocnil Tobin. Zatímco já vynášela tašky z auta, Tobin raboval v těch, co byly bez dozoru v předsíni. Šel po čichu- na jisto. Sýry má rád. Goudu drapnul jistě s nadšením a odvlekl k babičce do kuchyně. Tam ji v klidu rozbalil z ochranné folie a pochutnal si...

...asi takhle


Ten kocour nás jednou sežere!
Ještě jsme neobjevili věc, kterou by nepozřel. Snad jen to víno a kávu nepije.... zatím!!
:-)

9 komentářů:

Andrea řekl(a)...

A už jste mu uvařili nějakou dobrou kávičku? Třeba by změnil názor:-)

Lucka řekl(a)...

Andy :)))

Wlčice, váš kocourek je prostě gurmán. Ne nadarmo se říká: Jaký pán, takový kocour :D

wlcice řekl(a)...

Joo, Andy, tys na to kápla! ;-) není to k pití, proto tím pohrdá! No, lepšit se nebudeme, alespoň něco, že můžeme nechat bez dozoru na stole :-)

Markéta a Luki řekl(a)...

Ten by se u nás najedl :-) Luki je sýrový, tudíž v lednici musí pořád nějaký být. Nejraději má, když může jít vyplenit místní Sýrárnu. Na narozeniny dostal od rodinky asi dvacet různých syrů, spořádal je za týden :-)

ta spodní fotečka je úžasná :-))))))

Emily řekl(a)...

Už jsem si myslela, že mají v Tescu myši a místo toho... máte doma kočku. :o)))
Šelma mlsná je to.

Jitka Neradová řekl(a)...

Taky jsem na první pohled sázela na myši v Tescu, že se jako přestěhovaly z Alberta:-) A on je to mlsný kocour. A teď mi jako slovo k ověření naskočilo ohryz:-) Vše souvisí se vším:-)

Iva řekl(a)...

Tak to mě to bylo jasné ihned. Maličkou chvilku jsem sázela na Wlka,jestli mu nevyhládlo z hokeje, ale můj favorit byl od začátku Tobi. Kočku máme, měli jsme jich několik a vím, co dokážou. klidně odnesou z linky šišku salámu, nebo půl kilo masa :). Co je proti tomu kousek sýra, hlavně , že mu chutnalo.

Aranel řekl(a)...

:oD úplně ho vidím...jak drásá drápama ten kus sýra ...co takhle se ho rovnou zeptat příště ...jako vrány :o)

Marianna řekl(a)...

Tobin není žádný jouda,
ze sýrů mu jede Gouda,
ošidí si paničku
a pak pěkně po mlíčku
do spaní si odfrčí
nikdy ovšem nevrčí ;)

Zdrávas všem kočičinám :))))