Rozhodnutí

Tak jak člověk zpočátku kteréhokoli počínání některé věci nevidí nebo nevnímá, postupem času dozrává a lehce svůj postoj k určitým - zprvu třeba i odmítaným věcem- upravuje, tak jsem i já došla k rozhodnutí, že některé věci prostě nebudu vystavovat na blog veřejně přístupný, kam si (k mé velké radosti) chodí číst denně už docela dost lidí.

Čtou si v něm bohužel i ti, kteří zrovna nepatří do řad mých přátel, což by mi možná mohlo lichotit, jenže zkušenosti zkrátka mluví o tom, že některým lidem se nevyplácí důvěřovat příliš, a tak prostě zakládám trezor. Nehodlám do něj ukládat cennosti. Jen některé scénky z rodinného života, v nichž vystupují skutečné postavy. Nic víc ;-)

14 komentářů:

ivy řekl(a)...

Ty to zvládneš :-)) A potom si už budeš jenom lebedit :-))Někdy se i sci fi splní :-))

Aranel řekl(a)...

Trezor nezní jako špatný nápad...kdybych ho měla, co já bych všechno napsala ..to by se divili..i já možná

Lucka řekl(a)...

to je super nápad!
hlavně, ať tam nepovolaní nevloupí...

Danka a Jaro řekl(a)...

Súhlas, ja som zasa výrazne obmedzila písanie z rodinného života a skôr píšem len o navštívených akciách.
Ale Martinkine hlody prosím nechať na verejnom blogu :-)
A veci týkajúce sa integrácie tiež. Myslím, že pomáhajú budovať vo verejnosti povedomie o realite života s vozíčkom.

Anonymní řekl(a)...

Doufám,že bude alespon nějaké počteníčko,protože nakukuju denně a když nenajdu nový článek,tak jsem otrávená...Ale nedivím se vám,některý lidi určitě nakukují i z jiných úmyslů,než jen proto jak si ta vaše rodinka žije.Mějte hezký den :-)Blanka

Janah - Švédské listy řekl(a)...

Chápu tě, ale doufám, že nám občas trochu čtení dopřeješ. :-)

Unknown řekl(a)...

Wlčice,souhlasím s tebou.Doufám,že budeš,ale i dál psát.A pokud budu mít tvou důvěru pustíš mě do trezoru?Je to jen dotaz.
Dovolenkové povídání mi přiblížilo ostrov kde jste byli jako bych tam byla taky.

wlcice řekl(a)...

Počtení bude dopřáno každému, kdo vlastní slušnou mailovou adresu :-)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, mě také zajímají články o integraci ve škole i o Martince. Ráda sem nakukuji... tak uvidím, co zůstane volné a co v trezoru. S pozdravem Soňa

wlcice řekl(a)...

Ano, právě články o integraci budou většinou v trezoru. :-( A právě kvůli Majdě. Někteří lidé jsou fakt neskutečně omezení a já myslím, že má svých starostí dost, než aby poslouchala jedovaté poznámky nezvaných čtenářů. Nic jiného jsem zatím nevymyslela, přestat psát určitě nechci, ale jisté je, že u monitoru vždy nesedí jen lidé přející, s dobrými úmysly čtoucí a následně na úrovni diskutující... bohužel :-(

JitkaI řekl(a)...

Jo,jo, lidi jsou všelijací a pokud je někdo schopný Majdě cokoliv předhazovat,vůbec se uzamčení nedivím.Moc nepříspívám,ale ráda čtu a hlavně o té integraci.Syna mám sice ve speciální škole,ale rok jsem dělala asistentku v naší malé škole integrovanému chlapci.Obdivuju,jak se nedáte odbýt a bojujete za Majdu jak lvice (nebo vlčice? :D ).
Mailovku snad slušnou mám ;)
Jitka

wlcice řekl(a)...

Jitko,mně se žádný mail v profilu nezobrazuje :-(

JitkaI řekl(a)...

Udělala jsem další pokus,ale přiznám,že jsem v tom začátečník,tak nevím,jak úspěšný.
V každém případě si čtu ráda vše,alespoň se virtuálně s vámi podívám,kam se reálně asi nedostanu.
Díky!
Jitka

Ondra Doubrava řekl(a)...

Ahoj Wlčice,

čtu vás s Vlkem už dlooho, ačkoliv jsme se straaašně dlouho neviděli. Tak aspoň vím, co je u vás nového. Já se pořád starám o Musical.cz, ba dokonce těch 15 návštěv CATS asi k něčemu bylo, jelikož, jak jsem psal před časem Vlkovi do komentářů, jsem to dotáhl k muzikálu i prakticky (doufám, že ne naposledy, i když teď dostane přednost studium). :-) A právě u Tebe taky čtu rád o integraci, co se změnilo a co nee :-) Tak bych také rád poprosil o nakouknutí do trezoru. Mimochodem, velice aktivně se zajímám o situaci v bývalém Miléniu, kde nějaká důstojná místa pro vozíčkáře už asi nebudou reálná, ale co se mi podařilo zjistit, v době uvádění Rusalky tam vyhrazená místa byla, jenže pak zvedli jeviště. :-( Srdečně zdraví Ondra