Budu mít narozeniny

4.8.2011

... slýchám už asi měsíc intenzivně od naší Martiny.

Martinka se těší na oslavu. každoročně si pozvě kamarády a my s Vlkem připravíme pro děti bojovku po okolí s úkoly a hledáním pokladu a občerstvení u nás na zahrádce. Zatím se akce vždy vydařila...

Poučila jsem Martinu, že to není tak úplně vhodné někomu hlásit, že má narozeniny, že by to mohlo vypadat, že si tak říká o dárek.
"Ale já chci dostat dárky", pravilo to moje stvoření.
(Achjo, některé objekty jsou vychovatelné jen velice těžko... prakticky pak asi vůbec ;-))

Ptám se tedy: "A co bys chtěla jako dárek?"

"Já nevím, mně je to jedno...", odpovídá nejistě Martina.
"Třeba náušnice. Z bílýho zlata s kamínkem", řekne po chvíli s nepřítomným výrazem ve tváři.

No jasně. Co jiného si taky přát k sedmým narozeninám :-))

Tak naše zlato touží po drahých kovech... Zdá se, že má v některých věcech víc jasno než já.... ;-)

Koho já chci vychovávat?? Sama se mám co učit! Už abych nenápadně začala hlásit, že BUDU MÍT NAROZENINY! :-))

....................................

Odpoledne jsem tedy vyrazila na kafe s kamarádkou a na obhlídku zlatnictví. (nic jsme nekoupila, prý je lepší mít s sebou dotyčné ucho ;-))
Během našeho pobytu v pizzerii venku hřmělo a pršelo, ale za než jsme si sdělily vše potřebné, bylo po všem. :-)

Ne tak tomu bylo u nás doma - tedy o pár km dál. Když jsem se večer vrátila, děti mi hlásily, že udeřil hrom a v pokoji to začalo smrdět, že jim shořel počítač!! Ale já že můžu být klidná, mně shořel jen modem. :-(

Děda bědoval, že mu voda v hojném množství natekla i do garáže. Hotová průtrž. Prý místní záležitost... Tak Vlk odstraňoval škody...

7 komentářů:

Iva řekl(a)...

Vždyť to říkám pořád, Martinka je osobnost...Asi má být po kom :). Ale fakt se s vámi po ránu docela bavím.
I já pomalu vymýšlím bojovku. Uf.
Tady na severu jen lehká přeprška. Úder bleskem nezávidím, taky už nás jednou postihl podobným způsobem.

Lucka řekl(a)...

Martinka je skvělá!!Ona si ještě může dovolit hlásit nahlas: Mám narozeniny. Zajímalo by mě, jak na tento druh dárku přišla. Já slavím za měsíc a přání mám neskromně stejné.

thora řekl(a)...

Diamonds are a girl's best friends! (didn' you know? :-))

Happy birthday to your lovely child, looking forward to see what she got for her birthday.

wlcice řekl(a)...

Thora:
-hehe, tak to jsem stále bez nejlepších přátel :-) ale v září se to může změnit!! budu mít narozeniny ;-)

Janah -Švédské listy řekl(a)...

Moje dcera si řekla o náušnice ve 4 letech. Dokonce si kvůli tomu nechala propíchnout uši, neb jako osvícená matka jsem jí je nechtěla dát propíchnout jako miminku, za což jsem byla zkritizována.Kam to všechno spěje. :D

Andrea řekl(a)...

ježííš, to snad ne...jedno kafe spolu auž hoří počítače..ještě že v rodině očítačového odborníka:-) a ksbyste to nevěděli..v březnu BUDU mít narozeniny:-)

Aranel řekl(a)...

:oD....učme se od dětí... zejména od malých holčiček :o)))
Martinko, všechno nejlepší !!!!