Barování zahájilo další sezónu

5.9.2011

Na konci prázdnin je pozitivní to, že barovací sezóna začíná ;-)

Máme za sebou klasický rituálek: boj o lístky, výměnou za vstupenku získat u vchodu do MB razítkový punc na ruku ...

... pohodlně se usadit v sále :-) ... a můžeme začít obdivovat známé i neznámé; očekávané i nečekané vystupující... Mě na tom Barování baví hlavně to, že jdu vlastně vždycky na premiéru. Těch momentů překvapení je během večera pravidelně tolik, že získaný adrenalin odbourávám několik dní poté :-)

Miluju hosty zcela nové, ale zároveň jsem tak trochu závislá na "stálicích", což je je v praxi obtížně skloubitelné- ještěže to řeší někdo jiný. ;-) Tímto děkuji Sandře Novákové, že otevřela další "barovací sezónu", pořídila si na to nový účes (a  trocha bulváru: moc jí to seklo :-)) a vyhovuje mi i to, že na místo moderátora opět nastoupil osvědčený- decentní, vtipný a zároveň (když je třeba) ostře kritický- Filip Rajmont.


Ten pojal své vstupy mezi jednotlivými účinkujícími jako svodku prázdninových událostí z vlastního života. Vypravování o tom, co se všechno semele, když se rozhodnete v těžké nemoci pečovat o "osobu blízkou". Jedeme s Wlkem na stejné horské dráze už několik let a musím říct, že byŤ vypravování pana Rajmonta  bylo vtipné, chvílemi mi naskakovala husí kůže. Inu asociace. Hlavně zdrcující zjištění, že se za těch 10let vůůůbec, ale vůůůbec nic nezměnilo- v přístupu úředníků na sociálních odborech, v chování většiny bytostí z "planety Motol", jak trefně tuto mekku všech nasmrt nemocných F.R. pojmenoval.
Vystihl to přesně, pojednal na téma "kulich" v nemocnici.
S vtipem sobě vlastním vylíčil ty nemocniční hrůzy tak, že příznivci novácké "Ordinace" mohou tvůrcům děkovat, že jim ukazují pouze tu lepší (sci-fi) stránku našeho zdravotnictví. Tak snad i ten Filipův příběh bude mít happyend...

Novinkou dnešního programu byla  Eva Vrbková. Tvrdila nám, že neumí hrát na žádný hudební nástroj, ale že ji baví rozezvučit předměty v dílně, v kuchyni... a zpívala moc pěkně!

Příjemně nesmělý Michal Jesus Skořepa opět válel- tentokrát s kytarou...



Eddie Stoilow překvapili novinkou :-)))



Dokonalá a krásná Martina Bártová se obklopila novou kapelou, kde došlo ke genderovému vyrovnání ;-)




S tou pravou náladou na Barování dorazil frontman skupiny Support Lesbiens- Kryštof  Michal. Vyhecoval hned několik účinkujících k výkonům, které původně neměli v úmyslu. Zpíval, vtipkoval- prostě přišel (se) bavit. :-)




Kvalitně zahrát  a zazpívat přišel i Jan Kares - za doprovodu  bubeníka Petra Zimáka  a ztepilé slečny trombonistky to nemělo chybu!!




Tentokrát zas po dlouhé době nechyběl ani T-mobilový kouzelník Richard Nedvěd- děkuji mu tímto za KOUZELNÉ  ÚTERKY :-)

Zpívala výborná Věra Nerušilová, zaskočil i vytížený Ondra Brzobohatý, který má momentálně asi dost práce "za oponou" HDK; zpívala samozřejmě i sama paní ředitelka- Sandra Nováková, krásná Dominika Hašková, stepoval Tomáš Slavíček- a předvedlo se i mnoho dalších...

Jan Cina má svůj styl :-))


No a závěr patřil Ondřeji Rumlovi a Honzovi Nedvědovi - hodinu po půlnoci donutili zpívat publikum a bylo to parádní!



Takže díky za krásný večer všem.
Spánkový deficit se opět prohloubil, už jsem se smířila s tím, že jej v tomto životě nedoženu ;-), ale... já mám takovou teorii- a ta se mi moc osvědčila: sbírám si zážitky právě pro takové nekonečné chvíle, o nichž F.R. mluvil- depresivní nemocniční chodby- následně se dostavující hodiny nespavosti- no a já si pak promítám ty svoje "zážitky"- prostě "movie"- pěkně barevně, se zvukem :-) ... no a vytěsňuju ty příšerné, k šílenství dohánějící- a  zážitků musí být mnoho, neb jeden nikdy neví...:-))

Takže se těším- 13.9. do Salmovské na všudypřítomného a stále se usmívajícícho bubeníka :-) Petra Zimáka a jeho Jazz Bluffers- a no a měsíc na to (snad) zas na viděnou v Malostranské Besedě.

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Wlčice opět jsi mě vtáhla do děje na Barování.Já ti tak závidím,uáááá.
Shlídla jsem videa a zdá se mi to nebo nezdá,že účinkující(všichni-skoro všichni)drželi v ruce papír s textem?
Pobavili mě to :-) .

Jarmila řekl(a)...

Před lety - nebudu se ani snažit spočítat před kolika - jsem bývala v Malostranské besedě pečená vařená. Když čtu Vaše zpravodajství, mám chuť se tam zase jednou podívat :-)

Lucka řekl(a)...

už sem se namlsala i u Aranel.. skvělá akce :)

Andrea řekl(a)...

a byla jsi krásná..alspoń na mé fotce!.