Dojalo mě...

6.9.2011

Majdina třída -jako každým rokem touto dobou- odjela na týdenní zážitkový kurz. Majda letos jet nechtěla. Loni si to zkusila a letos řekla už v květnu, že nepojede. Že si myslí, že tam nikomu chybět nebude.
Mrzí mě to, ale  nebyla jsem tam, nemůžu hodnotit, co a jak se kde odehrávalo, každopádně o tom dnešní příspěvek nebude.

Ve škole pro děti, které se této akce neúčastní,  není připraven žádný ekvivalentní program - exkurze, kultura.. nic takového, tudíž jsem na tento týden s klidem domluvila takové ty nudné pochůzky po doktorech, co se nám během školního roku s obtížemi vejdou do plánu, ale čas od času je lékařského dozoru potřeba.

A byla jsem mile překvapena tím, co udělala jedna Majdina školní asistentka- paní K.
Ptala se, jestli by mi to nevadilo, že ty dny, kdy má mít službu- tedy středa a pátek, by si Majdu vzala někam na výlety po Praze, aby měla taky nějaké vzrůšo-  že by spolu mohly jít třeba na Vyšehrad a pak posedět v bezbariérové TAkavárně no a v pátek, že by domluvila exkurzi do České televize.

Nevěřila jsem vlastním uším! To se nestává denně. Vážně je tu někdo, koho moje dítě neotravuje a kdo jej i sám aktivně vyhledá, ačkoli by se mohl v poklidu "zašít" při administrativních pracích v budově školy??!

Potěšilo mě to tak moc, že jsem po dlouhé době byla  vážně dojatá! ...jak málo mi stačí, že? ;-)

Majda se tetelila blahem. Výlet na Vyšehrad se  bohužel neuskutečnil, protože se ochladilo a nakonec i lilo, což na procházení se a cestování s vozíkem není ideální. K. ovšem operativně změnila plán a  zavolala, že přijede tedy k nám- jestli tedy může a že si alespoŇ s Majdou udělají debatní kroužek a popovídají si o prázdninách, proberou chov morčat a spoustu jiných důležitostí ;-)

No a v pátek ráno vyrážíme za zážitky do ČT! V tomto případě nás počasí nezaskočí, takže se těšíme všichni :-)

 Děkuji tímto všem kreativním lidem, kterým občas stojí za to potěšit někoho druhého... jentak- zdarma, bez nároku na odměnu. Velmi vzácné- a přitom tolik potřebné!
Díky.

7 komentářů:

Baruschka řekl(a)...

To je krásné! Nejhorší na tom je, že nás takové věci dojímají, protože se dějí tak málo. Ať si to Majda užije!

Markéta a Luki řekl(a)...

No nekecej, že jste konečně ve škole narazili na LIDI, respektive ČLOVĚKA :-)))))) gratulujeme moc a moc, bylo by fajn, kdyby asistentka mohla pak přejít s Majdou na střední :-)))) to by byla úlěva po těch letech , co ? :-)))))

Aranel řekl(a)...

Nedivím se, že tě to dojalo...a tak to má být. No a ještě mě dojalo tohle
http://www.youtube.com/watch?v=gi5yHg4LuYE&feature=channel_video_title

Unknown řekl(a)...

Paráda, takových lidí by mělo být víc!

Anonymní řekl(a)...

Tak konečně, že by se opravdu někdo našel? Tak by to mělo být pořád.

ivy řekl(a)...

S velkou radostí jsem si přečetla,jak paní asistentka vynahradila Majdě třídní zážitkový pobyt.Doufám,že se dnešní výlet vydařil a že se o návštěvě v ČT dozvíme víc.... :-))

Andrea řekl(a)...

taky doufám, že se podařilo!