Narozeninové ozvěny

2.10.2011

V neděli jsme absolvovali rodinný oběd v restauraci. Odmítám rodinné oslavy pořádat doma- tedy ruším rodinnou tradici, kdy všechny generace žen v naší rodině strávily několik hodin přípravami pochutin, aby pak v okamžik O byly náležitě uhoněné a oslava dále pokračovala v rytmu obskakování hostů.
Jakmile hrozí větší sešlost, povolávám odborníky. Restaurace je Ok, každý si vybere, nač má zrovna chuť a doma proběhne káva, dort, víno... a takové ty mlsky.


Večer jsme šli ještě s kamarádkou Andreou a s Majdou /už podruhé :-)/ do divadla- na úžasné a mnoha oceněními ověnčené představení "La Putyka". 

Andrea mě obdarovala dárkem, který mě velice překvapil a opravdu potěšil. Dostala jsem krásný deštník s motivem koček.
a/ kočky miluju (a to Andrea dobře ví :-) /
b/ deštník jsem kdysi obdivovala- takže bylo jisté, že se mi líbí :-)
c/ žádný kloudný už léta nevlastním - vždycky to odbydu koupí nějaké "křapky", která přežije pár akcí, než z ní vylezou dráty a stává s e spíš zbraní než ochranou před deštěm...

Prostě Andrea to vystihla a já moc děkuju. Optimisticky vyhlížím podzimní deště, abych tu parádu ukázala všem! :-)
Mám ráda dárky promyšlené- tedy takové, u nichž si dal autor práci s tím, že se zamyslel a nebo dlouhodobě sledoval, co by potěšilo. Ono vlastně ani tolik  nezáleží na ceně... já např. nemám ráda obálky nacpané bankovkami. Pokud to není přímo dárkový poukaz na něco konkrétního, zpravidla končí v přihrádce u pokladní v supermarketu výměnou za koš potravin.

A tak svým dětem taknějak naznačuju, že dar by zkrátka neměl darujícího finančně zruinovat, ale zas by na něm nemělo být patrné, že byl "velmi výhodnou koupí" z jakéhosi výprodeje. Asi by u obdarovaného neměl vzbudit otázku " kam s ním?" a úhledné zabalení je nezbytností! :-)

Někdy méně je více :-)


9 komentářů:

Baruschka řekl(a)...

Deštník je nádherný! Jak kočky, tak ta modrá! Tleskám!

Jitty řekl(a)...

Opravdu krásný dáreček!
A u nás je ot podobné - vždy se vše slavilo doma, já ráda tuto tradici porušuji:-)))

thora řekl(a)...

The umbrella is lovely, haven't seen something like that before. Still, let's hope it won't rain too much.

Aranel řekl(a)...

Když jsem měla slavit padesátku já, vzpoměla jsem si na oslavu kulatin mé maminky...těsně před tím, než jsme si šli přát, ztrhla ze sebe zástěru, spocená uřícená...tak jsme zbořila podobné zvyklosti i u nás doma. Jo, pro někoho jiného ráda oslavu připravím ale já jedině v restauraci. Deštník je opravdu moc krásný, napadá mě ..kočka pod deštníkem s kočkama....pěkně si všeho užij a nech se hýčkat :o)

wlcice řekl(a)...

Díky za obdiv k mému deštníku :-) Dělají i psí variantu (Aranel!!) :-)) k vidění třeba zde: http://www.avebijoux.cz/bizuterie-destniky-doppler/1082-destnik-damsky-automaticky-doppler-magic-fiber-dogs-bily.html

... a s těmi přípravami dom.oslav je to fakt, přece den narozenin nemá člověka zničit a uhnat k smrti- 1x za rok peněženka jistě snese placení útraty - já to mám jako jistý druh kultury :-) (ty návštěvy restaurací) ;-)

Baruschka řekl(a)...

Wlcice - teda ten odkaz jsi sem asi snad ani dávat neměla.. To jsem fakt ještě neviděla, tak nádherné kousky!

Lucka řekl(a)...

deštník je super. Hlavně ti přeji, aby si ho měla po ruce v pravou chvíli :))

S těmi dary to mám obdobně. A čokolády není NIKDY dost :D

Janah -Švédské listy řekl(a)...

Gratuluji a deštník ti závidím, je to opravdu unikátní kousek!

Andrea řekl(a)...

Je krásnej!!!