Barování pokračuje i letos! :-)

9.1.2012

Každé pondělí je šílené :-(( Od rána kmitám, blázinec- jedna akce stíhá druhou- a já nestáhám nic pořádně, návštěvu třídní schůzky s omluvou na poslední chvíli ruším, neb jsem na ni dočista zapomněla... Ovšem vidina večera je celkem příjemná- hromadná návštěva Besedy- první v tomto roce... těším se- sednu si a nebudu nic dělat, jen poslouchat muziku- určitě bude i něco pro moje uši :-) - a hlavně uvidím zas lidi, které nepotkávám denně. Těšíme se na sebe- možná právě proto, že nás spojují zatím jen příjemné zážitky.

Jdu pozdě- dobíhám akorát na osmou, ale díky Andree (pokolikáté už??) mám místo u stolečku. Proběhlo mnoho novoročních zdravic, objetí a pus a koncert může začít.

Hudebníků se na scéně vystřídá opět celá dlouhá řada, nelze všechny vyjmenovat- stálici Věruš Neruš ovšem vynechat nemohu. Má totiž 100% docházku :-)), a to se cení. Opět překvapila. Elánem už ani ne. Ten jí můžeme všichni jen závidět. Už jsem panu Wlkovi důrazně kladla na srdce: "Připomeň mi, že takhle chci vypadat za 30let a koukej pro to něco dělat!!" ...díval se na mě dost vyděšeně :-))

Ondra Brzobohatý- objekt Věřina zájmu a miláček publika - tentokrát chyběl :-((, ale paní Věra jej nahradila  hbitě jiným Ondřejem- Rumlem. Předhodila mu noty- zavelela, aby zpíval- a bylo ;-)




Samozřejmě si s tím poradil :-)) a ještě diváky pobavil- a tak to má být!

To mám na Barování totiž nejradši. Každý, kdo tam přijde, je prostě machr ve svém oboru- tedy zpívá, hraje nejlépe na několik nástrojů, přeladí hlas do jakékoli stupnice na požádání- to je jakýsi samozřejmý základ, ale zazpívat něco neznámého s někým, koho potkal teprv na schodech Malostranské besedy- to je prostě to pravé barovací umění ;-) Na to se těším vždycky nejvíc, tím získává BARcredity :-)) Ondra Ruml, Ondra Brzobohatý, Věra Nerušilová, Petr Zimák, Jakub Přibyl  - to jsou BARmistři, ti se myslím v těchto náhodných "premiérách" přímo vyžívají.

Překvapením večera pro mne osobně byl František Segrado. Valach s úžasným hlasem. Ten večer mě uchvátila píseň z muzikálu Kudykam- Havrani na sněhu. Úžasná...  Dojemná....

Havrani na sněhu
(Petr Hapka / Michal Horáček) 

Havrani na sněhu
černí a úžasní
večer mi radili
co napsat do básní
nocí mě nosily
havraní perutě
psal jsem:,, Já nevěřím,
že někdy najdu tě.
Že někdy najdu tě."

K ránu pak z balady
od Karla Erbena
přilétl krkavec
jak obzor červená
kouká mi do oken
přísně a nadutě
ani on nevěří,
že někdy najdu tě
že někdy najdu tě

Snad se ti taky zdám
na hraně svítání
když sněhy na polích
obsadí havrani
když ptáci básníků
zpívaj tak mrzutě
říkáš si: ,,Nevěřím,
že někdy najdu tě.
Že někdy najdu tě,
Že někdy najdu tě"

Dělí nás oceán
nebo jen nevíra?
Co je to za srdce,
které se nesvírá,
má-li se rozhodnout
v ten den, v té minutě
kdy v tebe uvěřím,
věř mi, že najdu tě.
Věř mi, že najdu tě.




Návštěvou mě potěšily i dámy ze seskupení Jelení loje. Jsou veselé, zábavné a krásně jim ty hlasy pod vedením kapelníka Jelínka ladí ;-)



Po delší pauze zavítal Eddie Stoilow- už se mi po těch profláknutých hitech stýskalo :-) Ale musím uznat, že nikdo jiný se tak okatě neraduje z pozvání na barovací jeviště jako Žampík. To je super, a proto dodávám záznam, že umí i písně jiné-zatím ne tolik slavné ! :-)



Duet zapěli i Sandra Nováková s Filipem Rajmontem.




Přišli mi oba tentokrát nějací smutní, nebo unavení... zkrátka proslovy pana Rajmonta byly nezvykle strohé a na vtip skoupé- žádné glosy, ani obvykle trefné osobní postřehy...  Koncert dokonce skončil podle časového plánu- pouhých 15minut po půlnoci!! (takový případ není v historii do¨posud popsán!! ;-)) ... asi nějaké novoroční předsevzetí organizátorů... no ale náš zvyk je železná košile, takže se domů stejně včas nešlo. Seděli jsme u stolu další hodinu a povídali o všem možném. Takže žádný včasný příchod do pelechu se nekonal.

Ale naše starosti byly alespoň na pár hodin zapomenuty a zrelaxováno bylo dokonale :-) Děkujeme a snad zase přijdeme podívat. Je to ale boj sehnat lístky!! Sama sebe přesvědčuju, že to nemám zapotřebí!!!  ...no ale jak je vidět- mám. ;-)

4 komentáře:

Lucie Konečná řekl(a)...

Havrani na sněhu jsou jednou z mých vůbec nejoblíbenějších písní, fungují na mě asi jako Hana Hegerová, jde si je pouštět pořád dokola. František Segrado je včas neobjevený talent, říkám to už spoustu let. Krásný večírek jste měla.

Lucka řekl(a)...

jsem se pokochala. Jelení Loje mě dostaly :))
díky za reportáž a videa.
Pustíme si s mužem ještě večer.

Andrea řekl(a)...

je to perfektní..bylo..krásný nový rok..ani jsem tě nechytla za ruku..

Aranel řekl(a)...

Bylo dobře...a ještě posedět, to mi sedlo:o)....to by mohla být nová tradice. Děkuji za videjíčka (já tě hlídám abych nepřišla o pěkné kusy a ty nikdy nezklameš !!!:oD)...už si je sdílím na facu