Stalo se...

Některé věci mi občas připadají jak vystřižené z "soap opera" seriálů- tedy hooodně odtržené od reality.

No a mně se stalo, že mi moje paní dr. cévní zavolala, že bude mít tento týden dovolenou a že kdybych něco potřebovala, můžu navštívit zastupující kolegyni, která tam bude jen 2x týdně (mám nadiktováno, kdy) a že si mám uložit ono mobilní číslo, z něhož volá a mohu ji kontaktovat v případě jakéhokoli dotazu. Popřála mi, ať se mi zánět pěkně hojí a aŤ je vše OK.

Chápete to někdo? Já snad začnu věřit na Ordinace v zahradách všech barev a přestanu nad nimi ohrnovat nos a komentovat konverzace postav opovržilvým "jo, to bych chtěla zažít"...  :-))

8 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Ty jsi totiž tak silná osobnost, že Tobě se takové věci musí dít:-) Je dobře, že to existuje. A přeji Ti, ať je Ti dobře, ať ty služby nemusíš využít.

Amelie řekl(a)...

Mně zase zavolala sama od sebe doktorka z ambulance bolesti z Prahy..poprvé v životě i volal doktor...příjemná změna. :-)

Lucka řekl(a)...

jen houšť!!
(jenom ať nemusíš volat)

Unknown řekl(a)...

Tak to taky zírám :-).
Jen houšť!!! Hlavně ať to číslo nepotřebuješ.
A jak je?

Housenka řekl(a)...

No tak to je hezké,občas člověk narazí na někoho slušného a empatického. Já mám dcerku teď v nemocnici a bohužel zkušenosti spíš opačné, lékaři se mnou jednají jako debilem. Výjimky se najdou, ale celkově mám z toho jejich jednání dost špatný pocit.

wlcice řekl(a)...

pro Housenku:
No právě! Zkušenosti mám bohaté, proto mám potřebu každou pozitivní změnu vykřičet do světa- aby se neříkalo, že "doktoři jsou hrozní"- někteří léčí komplexně a vzali na vědomí, že pacient má i duši, která při návštěvě ordinace není vždy v nejlepším rozpoložení... Tak ať jste z dosahu dr. co nejdříve!! ;-)

JitkaI řekl(a)...

Teda klobouk dolů před paní doktorkou.Tohle se mi ještě nestalo, já jsem u vytržení už když mi doktor podá ruku a představí se ;)

Jarmila řekl(a)...

Pořád věřím, že jednou přijde ta doba, kdy se většina lékařů a vůbec zdravotníků k nám bude chovat slušně. Do té doby přeju všem pevné zdraví :-)