Živá vzpomínka

prosinec roku 2003

Majda získala od nadace Pomozte dětem příspěvek na koupi svého prvního elektrického vozíku.


24 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

...za ruku....
Zase to krásné slovo DOTEK...
Hodně sil. Hodně vzpomínek. A vlastně vzpomínky dávají sílu. M.

Anonymní řekl(a)...

Milá Wlčice,
ačkoli Vás znám pouze prostřednictvím Vašeho bloggu, ta nečekaná smutná zpráva mě velmi zasáhla. Po počátečním ohromení jsem si listovala Vaším bloggem zpět a přes slzy jsem se začala usmívat. Věřím, že tomu tak bude časem i u Vás. Vzpomínky zůstanou.
Obdivuji Vás, Vaše dcerky si nemohly vybrat lepší rodiče.
Upřímnou soustrast a hodně sil.
Romana

Krista řekl(a)...

Krásné !

Blanka řekl(a)...

Jsou to krásné hořkosladké vzpomínky, bráním se tady pláči a snažím se usmívat.

Mija řekl(a)...

Díky za přidanou vzpomínku, je to pěkný příspěvek. Přeji, abyste to dnes zvládli ...myslím na vás.

Anonymní řekl(a)...

Nemůžu nebrečet, nejde to, ona je tak nádherná ... a tak podobná Klárce, i s tím fintěním. Markét, stále na vás myslím ...

Diny

Anonymní řekl(a)...

Ja jsem se teda placi neubranila...je mi to tak lito.Wlcice,jste neuveritelne silna a obdivuhodna.Vsichni ve vasi blizkosti maji obrovske stesti

Jitka Neradová řekl(a)...

Mám to stejné jako Blanka přede mnou.

Lucka řekl(a)...

krásná vzpomínka, dojetí se bráníme marně.

moc na vás myslíme

Lucka a Vašek

Anonymní řekl(a)...

Wlčice - Markét,

i když se neznáme osobně, ale "jen z B-C" ( i když B-C beru jako svou rodinu), chci ti vyjádřit upřímnou soustrast. Je mi to tak moc líto. Vzpomínky jsou moc krásná, ale i velmi bolestná záležitost. Přesto jsou to právě "vzpomínky", co nás drží nad vodou :-). Přeji hodně krásných vzpomínek. Posílám aspoň takhle hodně sil a objetí... Mafaf

Anonymní řekl(a)...

Krásný.......Blanka

Helaovečka řekl(a)...

Krásná a dojemná vzpomínka, Madlenka je tam tak roztomilá a maličká a tak opravdová. Hodně sil milá Wlčice, je mi to tak moc líto.

Markéta a Luki řekl(a)...

úžasné :-)

a za ruku ... taky jsem to poznala poprvé až v Lukiho šesti letech, jaké to je vést své vlastní dítě za ruku .... neuvěřitelný pocit ....

Unknown řekl(a)...

Wlčice,koukala jsem už ráno,chtěla jsem psát,ale mám pocit,že ať napíšu cokoliv nevystihne to co mám na mysli.
Majda věděla už tenkrát co chce a co ne.To se mi na ní moc moc líbilo.
Stále na vás myslím.

Anonymní řekl(a)...

Moc milá vzpomínka...v tu dobu jsem se poprvé s vámi setkala a Majda se od té chvíle stala součástí mého života:)...Kačaba

LenkaS řekl(a)...

Vzpomínky nám nikdo nevezme. Hodně sil, Markét..

Jana Procházka řekl(a)...

Moc krásné,z Majdy,už jako z malé holčičky sálala velká síla osobnosti,moc se mi líbí a obdivuji Vaši statečnost přístup,Majda je zářící bytostí,to nezmění změna stavu bytí,pevně v to věřím.Kočička

Aranel řekl(a)...

Děkujeme za vzpomínku :o)

Amelie řekl(a)...

Vzpomínky navždy zůstanou v srdci. Posílám sílu.

Marianna řekl(a)...

Jůůůů, to bylo pěchnýýýý, jak se jí rozzářily oči, když jí Mikuláš a kuře obdarovali! :o)

Anonymní řekl(a)...

Nádhera... Myslím na Vás. Hodně síly zítra.

Andrea řekl(a)...

moji milí wlci, držte se...

Petrisab řekl(a)...

Moc hezké, ať je zítřejší rozloučení co možná nejhezčí.
Pro Majdu na cestu u nás hoří svíčka..Hodně sil, vám všem.

Kopretina řekl(a)...

Wlčice, díky za podělení se s námi...