Chvilka stačí...

23.4.2012


... krásný text písně Memory, který do češtiny přeložil Michael Prostějovský je ústřední melodií muzikálu Cats. Pro milovníky koček kouzelná podívaná s pohádkovými příběhy koček, v nichž je tolik pravdy a moudrosti...  

I Majda byla milovnicí tohoto muzikálu. Viděli jsme jej mnohokrát a českou verzi jsme považovali za velice zdařilou- škoda, že projekt díky špatné marketingové taktice tak brzy skončil :-(  
 

.... Slunce září výškou stromů, proč se vzpomínkám bráníš
Zdá se, vadnou, jako jarní kvítí
Jsou prázdnější než prázdné
 
Hýčkej mne letmým dotykem skrání
Slyš můj pláč, vzpomínání, na dny zázračných změn
Chvilka stačí, a co je štěstí, pochopíš sám
Hleď, jak vítám nový den ...


klik
*

13 komentářů:

Blanka řekl(a)...

Děkuju, že jsem mohla nahlédnout.

Gabro řekl(a)...

Krásné...

Lucka řekl(a)...

moc citlivě zpracováno..
musím se přiznat, že text písně jsem napoprvé nebyla schopna vnímat

Klarkas řekl(a)...

Krásné video, hodně sil do dalších dnů...

Petruna řekl(a)...

I já děkuji, že mohu s vámi sdílet.

Jitka Neradová řekl(a)...

Než já, blondýna, pochopila, že je vložené video!:-)
Krásně, citlivě udělané.

Iva řekl(a)...

Co dodat ? Kéž by tohle video nikdy nevzniklo. Krásné, citlivé, leč smutné...Denně vás mám v mysli. Je dobře, že nám ukazujete, jak to jde i jinak a mnohem líp,bohužel....

ivy řekl(a)...

S dojetím,úctou a obdivem jsem všemi smysly vnímala nevšední pojetí nejtěžší životní chvíle.Díky.

JitkaI řekl(a)...

Moc krásné,díky,že jsem mohla shlédnout.

Unknown řekl(a)...

Wlčice,Markét díky za možnost shlédnout video z rozloučení.
Myslím na vás.

LenkaS řekl(a)...

Denně vzpomínám na Majdino poslední rozloučení. Vzpomínám na vás, na Majdu, na těch pár dní, které jsme s vámi strávili. Dojemné video... Jsem ráda, že jsem měla možnost vás všechny Wlky poznat.

Anonymní řekl(a)...

Opravdu moc citlivý a vkusný pohled pro nás co jsme tam nemohli být s vámi. Úplně mě dostala fotka jak se držíte s Martinkou za ruce... A píseň jste nemohli vybrat lepší, je nádherná. Tak hodně sil do současných i budoucích dní plných vzpomínek.
Eva

Anonymní řekl(a)...

Majda měla citlivé a krásné, snad to tak můžu napsat, rozloučení ... Je mi to stále nesmírně líto ... Diny