Pauza

 10.4.2012

Tato psací pauza byla způsobena nedostatkem času. Nic víc v tom není! Vše házím jen do konceptů, abych to nezapomněla,  dopíšu-zpětně a zveřejním i s tím rizikem,že si zase vykoleduju... :-)

Máme teď opravdu velice zvláštní starosti a zážitky...  ;-),  :-( , :-)

Všichni se snažíme fungovat a najet na nový rytmus, ale jsme nějak víc unaveni,  ačkoli nám fyzické námahy velmi ubylo... asi nás vyčerpává zvykání si na to " nicnedělání " ...

11 komentářů:

Majka řekl(a)...

Přeji hodně síly ať všechno zvládnete. Ráda Vás čtu.

Anonymní řekl(a)...

I já přeju hodně energie a síly do dalších ,,jiných" dní.hataika

LenkaS řekl(a)...

Hodně, hodně sil!!!

Stanka řekl(a)...

Držím palce.
Som zvedavá na starosti a zážitky - určite to bude zas zaujímavé čítanie.
A dúfam, že si "vykoledujete" čo najmenej - a ak, som presvedčená že to zvládnete s nadhľadom Vám vlastným(aj keď si viem predstaviť, že nie vždy je to ľahké).

Mija řekl(a)...

Koledníci snad už vše odkoledovali s Velikonocemi :), těším se na tvé psaní, hodně sil a krásných chvil celé vaší rodince.

Andrea řekl(a)...

tak posílám sílu...pořád vařím tu vodu:-)

Lucka řekl(a)...

taky na vás myslím a jsem moc ráda, že píšeš..

Iva řekl(a)...

I mě potěšila zpráva alespoň o pauze. A ta je naprosto pochopitelná.

Petruna řekl(a)...

i já se těším na Vaše psaní.. asi jsem závislá :) mějte se hezky

Alča řekl(a)...

Myslím, že ta únava je úplně normální.Přeju, ať to zvládáte a držte se.

Anonymní řekl(a)...

Díky, že jsi zase tady a únava je více než pochopitelná. Iva