Stav

2.10.2012

Občas zavítám na FaceBook - jeden kamarád tomu říká "Kniha tváří", líbí se mi tento český ekvivalent :-)

Fascinuje mě kolonka "stav"- nápověda pro vyplnění kolonky je: "Co se vám honí hlavou?".

Občas přemýšlím, co bych tam napsala, kdybych tuto službu aktivně a denně využívala... Jsou dny, kdy by se to asi hodně obtížně formulovalo, aby to bylo zveřejnitelné... ;-)

Ale jeden vysněný mám...a nemusel by platit jen dnes ;-)

 
A jaký je váš vysněný status? :-))

10 komentářů:

Baruschka řekl(a)...

:-) To je rozkošné! Na FB jsem spíš z pracovního a "výzvědného" :-) důvodu.. nerada tam píšu něco osobního. Dostatečným varováním mi je "drbna" vpravo, která ukazuje kdo co komentoval a zalikoval a člověk se teda fakt dozví věci!

Ali řekl(a)...

Taky mi není jasné, co bych do téhle kolonky měla psát. Ale takovýhle stav by se mi opravdu líbil!

Lucka řekl(a)...

NIC!

a to myslím naprosto vážně. Chtěla bych umět vypnout tak, aby se mi hlavou honilo NIC :D

(zatím by mi to šlo jen ve velmi podroušeném stavu :)))

Vintagelover řekl(a)...

Baví mě číst Vaše příspěvky...:) Mám FB, ale nic osobního tam nepíšu. Ani jsem nevyplnila kolonky stav atd. Mám ho na občasné popovídání. Monika

Unknown řekl(a)...

Já pro jistotu FB nemám vůbec.Nelituji.
A vůbec koukala jsem na FB naší Barči a zmatek nad zmatek mi to přijde.Zlatej blogger :-).

Blanka řekl(a)...

K tomu názvu, viděla jsem jeden český film, myslím, že to bylo Probudím se včera, dospělý muž se tam vrátil do doby svého mládí, tedy do června roku 1989, takže trochu blbost, s prominutím. Jedno mě ale rozesmálo, on znal facebook, ale nemohl říct, že je z budoucnosti, takže ho jako vymyslel, ale vzhledem k tomu, že se tehdy ještě učila ruština, tak to udělal na nástěnce a nazval to Lico kniga :-)) Jinak ten status je fakt zajímavý.

msedlakova řekl(a)...

já bych chtěla mít status, řečeno slovy Boženy Němcové, " Šťastná to žena ".
Míša

Roryska řekl(a)...

V mém případě bych tam ráda napsala: "Goodbye..., Šťastná planeto!" ;-)
(což asi pochopíš jen Ty a Wlk ;-))

Roryska řekl(a)...

resp. ještě lepší by bylo "farewell" místo "goodbye" :-)

eL Familia řekl(a)...

To je zajímavé zamyšlení.
FB používám, ale spíše občasně.
Do statusu bych si asi ráda napsala něco jako: "zdravím z cesty kolem světa"....:-)