Vrtule k vínu

Tento blog je známý tím, že neholduje pracím domácím :-)
Tedy ne že by se u nás doma nepralo, nevařilo a neuklízelo... jen se to prostě dělá nerado ;-) a co hůř- nechuť se ani neskrývá...


Obdivuju všechny své kamarádky hospodyňky, co si vyměňují recepty a zkušenosti. Miluju recepty s videonávodem na internetu :-) a taky pana Wlka, protože vaří rád a výborně. 
Takže já 100x radši budu dezinfikovat koupelnu a cídit umyvadlo...ale v kuchyni mě to //:NEBAVÍ :// !!!

Včera mi to nedalo a konečně jsme vyzkoušela recept od Andrey. 
Trvalo mi docela dlouho, než se mi podařilo shromáždit suroviny- jednou neměli těsto- mezitím jsem stačila spořádat šunku... no začarovaný kruh. 

Ta efektní dobrota je celkem jednoduchá - vypadá to takhle a chutná to skvěle- úplně nejlíp s nějakým dobrým vínem (na barvě nazáleží :-)) 
Potřebujeme listové těsto + sušenou tence nakrájenou šunku (já koupila švarcvaldskou v Lidlu - na 1balíček těsta 200g šunky)



Listové těsto vyválet na tenký plát - naskládat plátky sušené šunky


Nakrájet na proužky cca 1-2cm široké

Zatočit do vrtulí- a dát do vyhřáté trouby. Já vyhřála na 180°C a pekla cca 15-20minut.
 

Dobré byly... jen se zaprášilo ;-)

Díky za tip, Andreo! :-) ... i když moje váha ti asi moc nepoděkuje...



7 komentářů:

thora řekl(a)...

Matching your daughter's planes for Easter!

So easy to make, thanks for the recipe. I bet they were delicious.

Ze zápisníku pečovatelky řekl(a)...

Díky, díky, já přemýšlela, co vyrobím na páteční klub .... si dáme, už se těším

wlcice řekl(a)...

:-) je to rychlé a chutné - až moc. Dlouho to na stole nevydrželo ;-)

Janah -Švédské listy řekl(a)...

Budu muset vyzkoušet.
Já jsem v kuchyni takový ten Dalibor, co ho nouze naučila housti... Vzhledem k tomu, že jsem se tu neměla kam vrtnout, odnesla to kuchyně - hledání receptů, sestavování tříchodových menu, shánění specialit,... Moje jediná (mimo blog) realizace, a teď mě moje stará váha nepoznává, chjo

Lucka řekl(a)...

já to jedla na Barování a bylo to super!!

Péct nebudu, jedině, že by Vašek :D

Anonymní řekl(a)...

Vrtule jsou luxusní. Udělala jsem je k salátu, jako přílohu a jen se zaprášilo. Jarka :-)

Andrea řekl(a)...

no vypadá to krásně..