Protislužby

7.6.2013


Můj Wlk je šikovný a trpělivý člověk. A tak spravuje počítače širokému okruhu našich známých, kamarádů a sousedů. Ceny jsou smluvní ;-), a tak někteří projevují vděk za službu i tím, že nabídnou něco ze svého oboru. Skvělé! :-)
Tak jsem od jedné "patchworkové zákaznice" přišla ke třem úžasným povlakům na polštářky do obýváku, které jsem verbálně (tudíž čistě teoreticky) řešila přesně rok -  ty staré plnily svou funkci, jen pravda nebyly příliš estetické. ;-) M. mě dala do pohybu a v expresní lhůtě a luxusním provedení  dodala tyto kousky. (je to stejná osoba, co zhotovila Martinčinu džínovou pohovku :-))
Takže díky moc!! Překvapila, potěšila... :-))
(Zlomyslně mě napadá, že by jí někdo OMYLEM mohl šlápnout na notebook- že bych ještě dokoupila látku na patch-deku ;-))

No a to by nebyl Tobin, aby to hned nešel ozkoušet, jak mu budou polštářky vyhovovat. ;-)


Přítelkyně L. konstatovala, že potřebuju jinou kočku, protože tahle se mi domů barevně nehodí :-) Ona L. totiž Tobina nemá moc v oblibě. Má na kočky alergii, takže po několika minutách strávených v naší domácnosti má oči zalité slzami - a slzy dojetí to nejsou ;-)
Tobin nepatří mezi mazlivé kočky-  rozhodně nejde ke každému, ale k L. je schopen si sednout i na  klín a ocasem jí pěkně pošimrat pod nosem.

Přesně tak, jak je znázorněno v následujícím obrázku.

 

Obrázek je vypůjčený z mé oblíbené FBstránky: Bydlím u své kočky :-) Kdo to kreslil, Tobina jistě znal osobně! :-)

5 komentářů:

ivy řekl(a)...

Kočku neměň,stačí kvalitní fialový přeliv :-)

Ali řekl(a)...

Babička měla kočku, která se dost bála lidí a nikdy k žádné návštěvě nešla. I na mě, která jsem tam chodila pravidelně jednou týdně, si vždy půl dne zvykala. Pouze jedné sousedce lezla na klín snad ještě dřív, než si paní sedla. Ta paní kočky téměř nesnášela. Ale zase nechtěla babičku urazit, tak trpěla :-).

JitkaI řekl(a)...

Náš kocour zase kouše zásadně jen babičku,která se s ním tak ráda mazlí.Hladí ho, drbe (kocour to běžně vyžaduje od všech)a on v nestřežené chvíli hryzne do předloktí.Zdá se, že kocouři (a kočky) nepostrádají jisté rysy zlomyslnosti :-))

Anonymní řekl(a)...

Tak abych vše uvedla na pravou míru. Já jsem Tobinovi navrhla přeliv alá granátové jablko. A co se týče mé návštěvy u Wlků, tak to probíhá asi takhle. Já zazvoním , Markéta si stoupne na schody a volá: " Tobine ,Lenka je tady připrav se!" No a dál to znáte....Lenka alergik

wlcice řekl(a)...

Nehudrej, alergiku! Buď ráda, že tě má někdo rád! ;-)