Pražáci, ti se tu maj...

15.8.2013

Nemáme to jednoduché, my Pražáci. Kamkoli mimo Prahu vyjedeme, všude si z nás utahují :-)

Všichni venkovani nabyli dojmu, že Pražák neví, jak vypadá "pravé" vejce- takže je třeba mu jich narvat do auta celé plato...jen aŤ si pak na D1 pěkně přibrzdí- a má je všude.

Každý venkovan ví, že v autě s SPZ s písmenem A sedí "blbej Pražák" a je třeba mu to "osladit" alespoň poznámkou: "Tady nejsi v Praze!", ačkoli se ničím ještě ani neprovinil :-)

Moje mimopražská přítelkyně se mě ptala, co mi má koupit k svátku. Nechtěla jsem nic. Jen pytel sena pro morčata :-) No a co jsem dostala? Hned pytle čtyři! ;-) než jsme je dovezli domů, Wlk si uhnal sennou rýmu....

A stejnětak to vypadalo po příjezdu na zlatou Hanou... Netušili jsme, že kladná odpověď na celkem nevinnou otázku: "Nechcete nějakou cuketu?"... znamená dostanete jich celé kolečko. ;-) ... Pražák se tu vlastně ani nedomluví ;-)

 
Máme s vámi venkovany -my Pražáci- svatou trpělivost!!! :-))

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No, oni si "Pražáci" hodně zavinili sami, kamkoliv přijeli a mysleli si, že budou mít protekci, tak hlásili "ale my jsme z Prahy" ... a domnívali se, že si ostatní sednou na pr...tedy zadek. Také nějaký rok žiji v Praze a hrdě hlásím, ale já jsem pražská náplavka :-))), aby se mi tam u nás, na horách neposmívali. Kolečko cuket nemá chybu!
Petra

wlcice řekl(a)...

No, uznávám, že někteří Pražené mají svá specifika, ale ti obvykle vadí i Pražákům samým. :-)je to kus od kusu.

Já si dávám podmínku, že když někam jedu, nebudou mě ukazovat jako v ZOO ;-) a baví mě klasický dodatek "to jsou ti Pražáci- ale ti naši" :-) na o jsem celkem pyšná. Když jsme "jejich" -je to dobrý... ehm tedy dobré ;-)

Lucka řekl(a)...

alespoň trochu zábavy nám popřej...

Musím dodat, že než jste přijeli, tak začal můj táta štípat dřevo a ptal se: Kde jsou ti pražáci na tu brigádu :))

hlavně hlaš, až ti cukety a dýně dojdou ;)

a vidíš, na česnek jsem zapoměla :D

Anonymní řekl(a)...

Nedivím se, že vy, jako rodinka jste chránění druh všude, kam přijedete, a přízvisko "naši" jr krásné a svědčí o mnohém. Samozřejmě, že i ostatní kraje a jejich občané mají svá specifika, jež neplatí na všechny!
Těžko vysvětluji lidem z rodného města, že mají za prací dojíždět několik km, že v Praze také lidé dojíždějí třeba přes celou Prahu a zabere to hodně času, ale o práci stojí aj.
Tak se nedejte a napravujte reputaci.
Petra

Roryska řekl(a)...

Ještěže máte dostatečně velký vůz ;-), jinak by se vám mohlo stát, že z té Moravy jednou neodjedete ;-)). Míra cuket a dýní - jedno kolečko - je fakt dobrá ;-))

Jitka Neradová řekl(a)...

Praha versus venkov je vděčné a nekonečné téma.Vystihla jsi to báječně, často mám podobné zážitky. A ty jiné raději neventiluji:-)
Toto se mi líbí, cukety nemají chybu:-)

Anonymní řekl(a)...

Mám bohužel za příbuzné Pražáky,mohu říci jen tolik, vše špatné co kdy bylo o výše uvedených řečeno je ještě hodně mírné. Větší sebranku, aby světakraj pohledal. Nic špatného jim není cizí,mají na to právo z titulu tzv. Pražské elity nàroda.