Halloweenské radovánky

31.10.2013

 Poslední říjnový den - nebo spíš týden- se už i v našich českých krajích rozmohlo americké dýňové šílenství. V zahrádkách a na balkonech sedí vydlabané různě se šklebící dýňové hlavy a Martina je celá natěšená, že se zase něco bude slavit.

Tentokrát jsem nějak neměla sílu a vlastně ani čas někam organizovaně vyrazit. Nabídla jsem provizorně výrobu papírových dýní, které jsem objevila na internetu a připadaly mi snadné.
Fotonávod je zde ... za pár minut je nebudete mít kam dávat :-) Jde to opravdu snadno!


Martina se snažila svoji slavnostní náladu přenést alespoŇ na hlodavce. Květuška ochotně pózovala s dýní na zádech a čekala, že  honorář bude vyplacen v jedlé podobě.

 
Cyrilka je taková živější, takže papírovou dýni ze hřbetu několikrát hbitě setřásla - a poté se vrhla na její konzumaci :-)

Byla shledána jako halloweenského slavení neschopná.

Tak jí Martina alespoň nasadila alespoň klobouček s trikolórou- jakože byly prý volby... no já bych asi volila spíš černou stuhu s ohledem na ty výsledky...
 
Martina dostala symbolicky pixlu gumídků ve tvaru všelijakých lebek a jiných příšerností a byla naprosto spokojená, protože gumídky miluje.  Ve škole mají ředitelské volno, takže do postele nepospíchá... hopsá tu po bytě a z okna sleduje našeho svítícího dýňáka a hodnotí, kterému kolemjdoucímu se líbil ;-) Má na to svá měřítka ...

2 komentáře:

Ali řekl(a)...

Přiznám se, že pro oslavy Hallowenu nemám příliš velké nadšení, ale při vidině dýňové polévky jsem ke dlabání svolila. Modelky jsou nádherné, obzvláště Cyrilka by se Jonáškovi líbila :-).

Lucka řekl(a)...

já mam Halloween, co dozrály dýně :D
Na dnešek bych úplně zapoměla, nebýt kolegů, kteří přišli v maskách - až jsem se bála.

Vaše modelky jsou kouzelné.
Máťa má šikovné ruce :)