Moje zkušenost se slevovými portály

18.11.2013

Češi jsou proslulí svojí láskou ke slevám. Abych pravdu řekla, není mi to v zahraničí moc příjemné. V Čechy oblíbených zahraničních destinacích podnikaví domorodci už špatnou češtinou pokřikují: "Sleva! Sleva!" Inu vědí, co funguje. ;-)

Spoustu mých kamarádů pravidelně sleduje nabídky slevových portálů  - a ti odvážnější přes ně řeší i nákup dovolené. Pročítala jsem na některých fórech názory (ne)spokojených zákazníků- jedni upozorňovali na to, že poukaz nebylo kdy vyčerpat, protože nabízené termíny byly naprosto nevyhovující, jiní zase psali, že v jazykovém kurzu bylo lidí tolik, že si neměli kam sednout a že porce v restauraci nebyla na talíři ani vidět... jiní pěli ódy a pochvalovali si, jak výhodně nakoupili a uspořili.

Moje nákupy  by se daly spočítat na prstech jedné ruky. Pořídila jsem povětšinou vstupenky- na výstavy nebo do kina- 2 za cenu jedné. Na tom se snad nedalo tolik zkazit ;-)

Problém nastal v okamžiku, kdy jsem řešila dárek pro Wlka k jeho zářijovým narozeninám. Napadla mě ta snídaně v Žižkovské věži. Kamarádka to vychvalovala... já bojovala s pocitem, že kupovat dárek na slevovém portálu není úplně podle mých zásad... no dobrá. Podlehla jsem... zakoupila jsem 2poukazy v celkové hodnotě 340Kč, které měly zahrnovat snídani + prohlídku věže s vyhlídkou. Jaké bylo moje rozčarování- a trapas, když jsem -předem objednáni- dorazili na místo. Slečna v recepci mi sdělila, že společnost MY DEALS neplnila své finanční závazky, a tak že jejich poukazy prostě nepřijímají. Společnost před pár dny vyhlásila bankrot  a mohu se zapsat na seznam věřitelů... no , jasně, už vidím, jak někdo řeší moje tři stovky...
Slečna pravila, že za stejně výhodnou cenu si službu mohu zaplatit přímo u nich v recepci. Prima úvod na sváteční den. Zaplatila jsem, protože už tak jsem vzteky neviděla a slíbila jsem sama sobě, že tohle opravdu nemám zapotřebí. Slevový portál nikdy více! Podvodníci. Zase došlo na staré otřepané: "Nechci slevu zadarmo!" Měla jsem  službu za cenu úplně běžnou- jen jako bonus ZDARMA byl ten trapas.

Následná akce byla fajn, vše proběhlo, jak mělo- dokonce i viditelnost jsme vychytali...

Uběhlo pár týdnů a já jsem řešila, co koupím kamarádce ke kulatým narozeninám. Wlk nesměle navrhl: "Tak jí kup taky věž!"
Sjela jsme ho pohledem... ale nakonec mi vlastně došlo, že to je pochvala. Líbilo se nám to a věž všichni evidují jako extrémně ošklivou stavbu, ale málokdo si ji prolédl zevnitř. Tak jo.

Napsala jsem mail přímo do recepce podniku:

Dobrý den,
ráda bych jako dárek věnovala poukaz na snídani v restauraci Oblaca + prohlídku věže pro 2osoby. Je možné takovou službu poptat přímo u vás? Nemám se slevovými portály dobrou zkušenost. Ráda zaplatím cenu v plné výši.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem

MV


Odpověď přišla obratem:

 


info@towerpark.cz
Dobrý den,

bohužel, obdobné nabídky nabízíme pouze přes slevové portály.

S pozdravem

Marvanová
recepce

Taková vstřícnost mi tedy vyrazila dech. Vůbec nechápu, v čem je problém?? Já se přece nedožadovala žádné slevy! Chtěla jsem jen předem zaplatit za službu, kterou bude obdarovaný v horizontu třeba 3měsíců čerpat. Tak asi mají zákazníků dost a netřeba jim vycházet vstříc.

Dárkové poukazy přece frčí... sama jich tu několik mám ještě od narozenin a musím říct, že mi všechny udělaly radost. Je jen na mně, kdy si dojdu na pedikúru, kosmetiku, či kdy si koupím lístky na mnou vybrané představení do jistého divadla.

Žádný slevový portál tentokráte sponzorovat nehodlám, byť by ho všichni vychvalovali. 
Dárek už je zakoupen- ale věž to není... ;-)

Žádné komentáře: