Recept na šťastné myši

13.5.2014

Martina odjela na školu v přírodě do Krkonoš. Jak se jí daří, netuším, protože dopis očekávám zhruba 2dny po jejím příjezdu. Znám její přístup k časoprostoru. 

Doslala jsem do opatrování její "myši", což je pracovní název pro morčata: Cyrilku ( black) a Květušku (80% white). Naše myši (narozdíl od nás) prospívají skvěle! Jsou stále při chuti a občas pobaví nějakou svojí myší úvahou, kde inteligence nehraje vůbec, ale vůbec žádnou roli...

Píšu Martině dopisy. Snažím se být originální tak, jak si přála.
"Mami, piš mi tak, abych zas měla nejhezčí dopisy!"
"Jak se pozná, že je nejhezčí dopis?", snažila jsem se získat návod na prvenství.
"No, to že si ho pak chodí číst všichni...", odpověděla Martina.

Včera jsem vyrobila komiks. Nafotila jsem naše čtyřnožce, vytiskla na papír a každému jsem dopsala bulbinu. Ani jsem si nemusela nic moc vymýšlet, myši měly akční den!  Venku totiž opravdu zmokly, protože přeháňka se začala přehánět tak, že než jsem si toho všimla, na pastvě lehce navlhly...
Kocour opravdu splynul s povlečením a nebyl k nalezení, neb chytře dělal mrtvého, aby nebyl z ložnice vyhnán...
Tak nevím, jestli dopis bude nejlepší, ale originalitu a akčnost- za tu ručím .-))

Večer přišla návštěva. Kamarádka Andrea mě vítala hned na schodech pozdravem a speciální kyticí čtyřlístků. Nechápu, že jich dokázala natrhat tolik, ale vypadalo to skvěle. Dodala, že to máme krmivo pro myši, aby byly šťastné... :-) :-)


Dala jsem je do vázičky a dneska ráno mě napadlo, že to vlastně může být pěkný příběh do dopisu :-)

Jak chutná štěstí??  :-)



...to se musíte zeptat Květušky a Cyrilky...


Takže chcete-li, aby vaše myši byly šťastné,  něco pro to dělejte!!! :-)

Andreu tímto prosím, aby udala GPS souřadnice ohoho místa, kde roste koncentrované štěstí :-)

5 komentářů:

ivy řekl(a)...

Holky krásně pózují,to se jistě bude Martince líbit .

Blanka řekl(a)...

Super nápad, myslím, že dopisem potěšíte všechny děti na škole v přírodě, možná i paní učitelku :-))))

Ivča řekl(a)...

Krásně napsané :-)) Štěstí může mít různé podoby :-)
Já se také chystám psát na ŠVP (holky odjíždí sice až v pondělí, ale já píši vždy ještě než odjedou, aby hned první den měly pozdrav z domova :-)). U nás se ale očekávají dopisy s koňmi (naštěstí je na internetu tolik obrázků koní, že se vždy vyřádím :-)). Komiks mě ještě nenapadl, tak děkuji za inspiraci!
Když byla Janička menší, paní učitelka vyžadovala pohledy (napsané) odevzdat již u autobusu, aby se nestalo, že některým dětem nepřijde pošta a nebyly smutné. Pohledy ze ŠVP mi také chodí zásadně až po návratu dětí :-))
Ivana Šv.

Lucka řekl(a)...

ty tvoje nápady jsou skvělé :))

Pak po kom má být Martinka :D

Roryska řekl(a)...

Požadované souřadnice (plus mínus 2-3 m ;-)): 50°7'43.067"N, 14°27'55.833"E

A kde je komiks? Určitě ho máš taky zdokumentovaný...