... po dvou a půl letech

... jsem se proti své vůli opět ocitla v té nejtěžší životní roli. V roli blízké pozůstalé.




Můj táta po dvou měsících ve středu prohrál svůj boj se zákeřnou nemocí a zemřel v necelých 69letech.

Chystáme na příští sobotu poslední rozloučení.

Já se z toho truchlení snad do konce života už nevyhrabu.

Uvítala bych trochu více času na regeneraci... organizovat smuteční obřad v tak krátkých intervalech je náročné po všech stránkách. achjo...  jak prohlásila moje přítelkyně M. "jsme taková ztrátová rodina" ...

24 komentářů:

Ali řekl(a)...

Markéto, je mi to tak líto. Myslím, že ať napíšu cokoliv, bude to znít hluše, jak fráze. Držte se, myslím na Vás moc. Upřímnou soustrast.

Alfa řekl(a)...

Upřímnou soustrast s přáním, abyste se opět dokázala nadechnout a jít dál. Snad jste si všechno špatné v životě už vybrali...

kristina-jemima řekl(a)...

moc na vás myslím a vím, jak se cítíš, můj táta taky umřel, v 61... držte se!!

Lucie řekl(a)...

Upřímnou soustrast paní Wlčice....

Všednodennosti řekl(a)...

Upřímnou soustrast, vím jak člověku je,nemám již oba rodiče dávno. Je mi to líto, držte se rodino!

thora řekl(a)...

Jeste jednou tady: upřímnou soustrast, je mi to moc líto. 2,5 roku je fakt málo času. Přeju moc sil.

Anonymní řekl(a)...

Wlčice, držte se. Taky jsem ztratila tátu, je to vždy velmi těžké... Vaše rodina Vás ale podpoří, podrží. Jsou pro Vás to nejdůležitější a pomohou Vám jít dál. Držte se!!

Anonymní řekl(a)...

Moc mě to mrzí mě to, musí to hrozně bolet..:´( Přeji Vám hodně sil! M.

Anonymní řekl(a)...

Upřímnou soustrast...
Když jsem tu v březnu vychvalovala Radůzu a její nové cd,netušila jsem ,že je to pro mě vlastně "příprava",písen´za písní a vše o životě a jeho konci,koncem března se můj tat´ka dostal do nemocnice a v květnu,v den narozenin mé dcery celkem nečekaně zemřel.Ani jsem netušila,jak mě to sebere,ale nejhorší je to samozřejmě pro maminu,je sama v bytě po tolika letech....
Četla jsem Vaše zápisky z tábora-úplně skvělé zpravodajství pro rodiče dětí,měli každý den přehled o svých dětech,moc pěkné,taky bych ocenila alespoň dodatečně nějakou fotku z tábora nejmladší-ale nejsou:-(.upřímnou soustrast,kytička od Plzně

Helena Šilhánková řekl(a)...

Upřímnou soustrast... a ať je kde brát sil, Helena

Anonymní řekl(a)...

Čas ubíhá a nevrací, co vzal. Jen láska, úcta a vzpomínky v srdcích zůstávají.

Markéto, cítím s Vámi v těchto těžkých chvílích.

Šla jsem se k Vám podívat, zda tu již budete mít reportáž z Martinčiných narozenin... držte se, Jana

Anonymní řekl(a)...

Cítím s Vámi, milá Wlčice - Markéto! Přijměte upřímnou soustrast! Mně zcela náhle zemřel táta letos na začátku června v necelých 64 letech. Jedno odpoledne ještě běhal plný sil po městě a já mu děkovala za krásné jahody a druhý den již ležel v nemocnici a nebylo mu pomoci.
Myslím na něj každý den.
Přeji Vám hodně sil!
Podle Vašeho blogu soudím, že máte vedle sebe skvělého manžela.
Martina

Majka řekl(a)...

Upřímnou soustrast, držte se!

AnďaH řekl(a)...

Upřímnou soustrast....

Anonymní řekl(a)...

Je mi to moc líto. Upřímnou soustrast. Hodně sil a držte se....
Jitka.

HankaH2O řekl(a)...

Také přeji upřímnou soustrast... Držte se!
Hanka

Markéta a Luki řekl(a)...

Markét, je mi to moc líto... :-((

upřímnou soustrast všem ...

Danka a Jaro řekl(a)...

Je mi to ľúto. Želám, aby spomienky na krásne spoločne strávené chvíle nikdy nevybledli.

Anonymní řekl(a)...

Milá Wlčice, upřímnou soustrast! Snad Vám dny další smutek vynahradí...

Anonymní řekl(a)...

Kdyby se dal smutek nějak "naředit" tím, že ho někdo sdílí s tebou, beru ráda jednu kapku na sebe - na oplátku, za ty hezký, zajímavý a přínosný chvilky, který u tvýho blogu trávím. Přeju hodně síly, Renina Š.

Bragnae řekl(a)...

Upřímnou soustrast.

Anonymní řekl(a)...

Moc mě to mrzí a přeji Vám hodně sil. Alespoň virtuálně posílám kousek svých. Bohužel sama vím, že jste v tom tak nějak stejně sama, také už má smrt táty za sebou :(Mint

msedlakova řekl(a)...

Upřímnou soustrast.
Držte se a vydržte. Ono musí být lépe.
Míša z Plzně

Aya řekl(a)...

Je mi to moc líto. Držte se.