Tak je tu zas vánoční čas...

24.12.2015

... a s přáními všeho druhu se roztrhl pytel. Mám na stole i pěknou hromádku těch klasických "papírových". Je to fajn, že ještě někdo má potřebu sednout ke stolu a sepsat vlastnoručně pro potěšení tomu druhému pár řádků "na míru". To mě vždycky potěší. 

Já píšu ráda. Na výtvarno mi v tomto období moc času nezbývá, ale pokud přání kupuju, vyhýbám se těm předtištěným. Ráda si text vymýšlím sama. 

Co mě bezpečně uzemní jsou rýmované SMS a přeposílané maily. A ještě hromadně přeposílané maily, kdy spolu s nevkusným obrázkem obdržím i adresář příjemců. To jakože tomu dotyčnému už nestojíme ani za to, aby dopsal oslovení a místo jednoho hromadného naklikla třeba 30 sólo přáníček. Nemáme čas a čas jsou peníze- takže šetříme, kde se dá... 

A tak děkuju všem, kteří si na mě  a moji smečku vzpomněli a osobně v jakékoli podobě napsali. Vězte, že my to doma opravdu zkoumáme a tvoříme si vlastní hitparádu - TOP10 :-) 

Přeju všem jen to dobré. 
Vánoce prožité v klidu a bez zbyteřných emocí a v novém roce pevné zdraví a více času na své přátele a  nebo i peněz na rozmary... 
Zkrátka ať je ten přestupný rok 2016 podle Vašich představ....


Já jsem letos opět nevěděla, kterou fotku vyberu jako podklad pro elektronické PF. Byly doby, kdy se mi to vyřešilo až na Štědrý den :-) (rozbitá ozdoba, převrácený stromeček...) - Letos zvítězila fotka pořízená na Mikuláše kousek za Prahou. 
Připadá mi, že je v ní spousta metafor a symbolů - ať už ten hořící západ Slunce a nebo ty tři stromy. Každý si roste po svém, ale přesto jsou si nablízku...


5 komentářů:

Matty řekl(a)...

Markét, bohužel, také jsem letos nestihla poslat pohledy:-)
Wlkům přejeme pohodové vánoční svátky a v novém roce jen to dobré všichni z Droužkovic:-)

Ze zápisníku pečovatelky řekl(a)...

Jak si mám vysvětlit, že jsem dostala e-mail, kde je ještě někdo další? :D :D :D

Krásné dny, Wlčice :-)

wlcice řekl(a)...

tam byl někdo, koho jsem ti pracně vybrala, abys měla dojem, že nejsi sama :-)

Ze zápisníku pečovatelky řekl(a)...

A tomu vybranému jsi vybrala mě? Aby neměl dojem, že je sám? :D :D :D

msedlakova řekl(a)...

Já vánoční pohlednice zase posílám už několik let. Vrátí se tak 3 - 4, ale já to nevzdám.

Vaše PF je krásné.
Míša z Plzně