Letošní první

1.1.2016
 
Jak na Nový rok- tak po celý rok. 
A proto jsem dnes měla k obědu čočku, kterou jím pouze v případě nutnosti, proto jsem dnes vzala na vycházku krokoměr a ke splnění limitu 10tisíc kroků denně mi 2tisíce chyběly a taky jsem dnes neprala, aby mi neviselo prádlo, protože by se mi pak bůhvíco mohlo přihodit- no lenost může mít omluvenky různé ;-)

Každopádně silvestrovské oslavy jsme provozovali poslední den roku starého hromadně od 12 do 17hod. :-) Bylo to moc fajn posezení s kamarády. V Praze to už od oběda vypadalo jak na bitevním poli u Verdunu - petardy se ozývaly ze všech stran.

Když má PF 3D podobu, může to vypadat i takhle. :-) 
Novoroční moučník od Aranel.


Dostat granátové jablko z obalu, to je oříšek. 
Co se neupotřebilo na moučník, učila jsem plavat v šampáňu :-)

 Adventní věnec už dohořel, a tak alespoň svícen- zimní dny je třeba dozásobit světlem.


Nejsme náruživí televizní diváci, takže nás nerozházelo zjištění, že "v televizi ani na Silvestra nic nedávají" - zhlédli jsme asi tak po 50. Hospůdku Na Mýtince a v poklidu se věnovali tomu, co nás baví. Já si vyřídila několik telefonátů, odepisovala na SMS- letos musím říct, že mě žádná nerozzuřila. Žádná univerzální novoroční rýmovačka mi totiž nepřišla! Zřejmě už se ví, že jsem na ně alergická...

Petardy a rachejtle tu vesele kroužily a svištěly ještě 2hodiny po půlnoci. Kocour to těžce nesl, a tak šel stres zahnat cukrovím. Už to dlouho neudělal, a tak babička polevila na ostražitosti- kocour skočil na stůl a ochutnal pár kousků. Schytal za to novoroční vyprášení kožichu. Takže snad se to s ním nepotáhne celý rok ;-)

Novoroční předsevzetí si nedávám. Pokud mám nějaký záchvat, kdy chci polepšit sama sebe, realizuju to během roku.  

Chtěla bych umět líp si v tom novém roce organizovat čas a mít tak více času pro zábavu a pro své přátele. Jinak nechci měnit nic- snad jen aby problémy a nepříjemnosti nepřevažovaly nad radostmi a úspěchy. Mám ráda tu "rovnováhu", kdy je miska vah malinko nakloněna "pozitivně" - ale ono záleží na tolika okolnostech, že nakonec beru to, co je a jsem za to ještě ráda, že není hůř ;-) ...

Přeju každému, ať je rok 2016 co nejvíce podle jeho představ, aby včas ovlivnil to, co ovlivnit jde a přijal to, co ovlivnit nejde...

 

Žádné komentáře: