Den rekordů

 8.2.2017

Dnes mám na kontě  2 rekordy : jízdu lanovkou z r.1976, což je tu opravdu muzejní kousek. taková babička mezi lanovkami, protože  všechny ostatní jsou o 20 a více let mladší.


No a pak taky jízdu po černé sjezdovce, což normálně nedělám, protože v oblasti svých sportovních výkonů už si nepotřebuju nic dokazovat- hrůza z návštěvy chirurgie je mi dostatečným strašákem a červené sjezdovky mi poskytují dostatečné vyžití. Ale Wlk si od toho sliboval asi neco víc, a tak tedy jo...

V půlce kopce mi došlo, ze  si potřebuju ten krpál vyfotit, protože podruhé ho nepojedu.  Na fotce už není vidět, jaký sklon ten svah měl, ale místy tomu šílenému kopci ke kolmici mu mnoho nechybělo Takže splněno. Wlk se mě musí zbavit nějakým důmyslnějším způsobem ;-)

Zřejmě vlivem těchto adrenalinových zážitků vytáhla Martina u večeře téma závěti. ;-)
Jako kdy je vhodné napsat svoji závěť... a jestli se tam píše i to, komu se odkazuje zvíře (tedy v tomto případě morčata) - no, málem mě trefil šlak. Nechci nepříjemné debaty utínat, vždycky lačním po tom dobrat se podstaty problému, ale musím přiznat, že některé témata pro mne nejsou úplně jednoduchá... takže právní minimum bychom měli... ;-)


Žádné komentáře: