Úchvatné Dolomity

5.2.2017

Hned druhý den v nedli jsme se vrhli na lyžování. V prodejním okýnku vyzvedli týdenní jízdenku na vleky a šup na svahy! 

Parkoviště bylo ten de plné - inu víkend, a tak jsme se mračili, že budou fronty a na sjezdovkách spousta lidí, ale kdepak. 

Nevím, jak to Italové dělají, kam ty lidi schovávají, ale u hlavní nástupní stanice se nečekalo déle než pár minut a nahoře na kopcích se lidi taknějak rozprášili, že schéma funguje podle vzorce: sjedeš- nasedneš- vyvezou tě a zas jedeš... paráda!! 

Výhled do kraje byl nádherný. 


Nacvakala jsem stovky fotek. Mám pocit, že čím víc toho vyfotím, tím víc se mi to otiskne do paměti- přitom opak je prý pravdou, tvrdí vědci ;-) 



Lyžovali jsme jak o závod! Sjezdovky jsou široké, upravené...

Odpoledne ovšem začalo hustě sněžit. Panoramata se schovala za sněžnou oponu.


Viditelnost víc než mizerná. Každou chvíli jsem stírala z lyžařských brýlí vrstvu sněhu. Nebavilo mě to dlouho. Po dvou hodinách jsme vypadali jak sněhuláci. Šli jsme do našeho  hotelového obydlí a Wlk nás dokonce přiměl k tomu, že si pustíme film! Doma na to není čas- respektive já dělám potíže, protože se neumím v klidu dívat, protože si připadám nevytížená- tak k filmu pravidelně beru žehlení, nebo nějaká lejstra, kde si jedním okem čtu... 

 Je to paráda, když musíte lenošit, protože žehlení ani jiná práce nejsou po ruce ;-)

Žádné komentáře: